|
|
Oletko käynyt Megazonessa? |
Kyllä, joskus |
|
36% |
[ 8 ] |
Kyllä, olen jäsen |
|
4% |
[ 1 ] |
En |
|
59% |
[ 13 ] |
|
Total Votes : 22 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 7:26 am
Megazone on irl laserammunta peli jossa laitetaan liivit päälle, jossa on ase kiinni. Sitten mennään kentälle ja ammutaan kavereita laserilla ja infrapunalla. Tätä voi harrastaa Suomessa Helsingissä, Tampereella, Lahdessa, Kouvolassa, Turussa ja Oulussa. Uusi halli avataan Jyväskylään maaliskuussa. Itse olen pelannut jo yli 320 peliä stadin hallissa, n. 10 Oulussa ja jonkinverran Tampereella.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 10:02 am
Huhuja olen moisesta kuullut, hyväksi ovat kehuneet.
Tarkoitus olisi ollut joskus käydä, mutta tähän asti en ole vielä käynyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 1:07 pm
yläasteen liikunnantunneilla tuli käytyä, oli kyllä hauskaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 7:59 am
2 kertaa olen käynyt Helsingissä ja kivaa oli. Unohdin kokonaan sen tukikohtien tulittamisen ja ammuskelin ihan randomina. Taisin tulla vikaksi molemmilla kerroilla. Ainoa tyhmä juttu oli se, että siellä ei voi oikein kieriskellä lattialla (!) ja juosta ei saanut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 9:37 am
Yläasteella käväisin... siitä tosin on jo aikaa varmaan vähän alle kymmenen vuotta. :) Olen vanha.
Taisin saada parhaimman pistemäärän (tai toiseksi tai kolmanneksi). Toisaalta taisin myös olla ainut joka oli kiinnostunut räiskimisestä leluaseilla. :P Oli hauska kuinka yht'äkkiä luokan teinikanat vinkuivat etteivät tahdo ja luokan passiivisin (minä) hyppeli siellä ammuskellen ja nauraen maanisesti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 4:51 am
Yralda Ainoa tyhmä juttu oli se, että siellä ei voi oikein kieriskellä lattialla (!) ja juosta ei saanut. Se on vain että et vahingoittaisi laitteita, seiniä tai itteäs, mutta kokeneemmat saa ''kulkea hieman nopeammin'' kun tietävät kentän jne.. wink Eikä sitä juoksemis sääntöä tunnuta aina noudattavankaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 25, 2008 12:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 8:16 am
Kerran käytiin porukalla, mutta ei ilmeisesti riittänyt innostus toistoon. Kovin hyvin en pärjännyt, siellä hännillä... Mutta ihan hupaa se oli.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 29, 2008 12:55 pm
Ei ole tultu kokeiltua, mutta kuulostaa ihan mielenkiintoiselta. Pitäisi kaiketi varmaan joskus kokeilla kun on aikaa ja tarmoa ja sakkia kenen kanssa mennä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 9:11 am
Eikäh surprised Kokeilla haluan! Jos Ouluun jonkun mukaan saisin kokeilemaan : D Maksaako tällainen paljon? Kestääkö yksi "sessio" kauankin? 8D Onko kentällä paljonkin randomihmisiä samaan aikaan vai saako sinne silleen että kavereita vain on? :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 7:41 am
Minäki haluan kokeilla! Onneks Jyväskylään tulee ku se on ihan vieressä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 11:01 am
Olen käyny helsingissä siellä pari kertaa ja ollu jäsenkin... tekis mieli käydä uudestaan mutta ketään ei huvita tulla mukaan neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|