Welcome to Gaia! ::

Poland on Gaia Guild

Back to Guilds

Pierwsza polska gildia na GaiaOnline 

Tags: Polska, Poland, Polish, polski 

Reply O Nas... (czyli poznajmy sie lepiej :) )
Troche o mnie...

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pakin24

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:14 pm

Imie: Paweł
Miasto: Szczecinek
Województwo: Zachodniopomorskie
Hobby/Zainteresowania: Szybkie wozy, piękne panie :]

Dołączyłem kilka dni temu i jeszcze za bardzo nie znam się na tym. Chętnie poznam nowych znajomych.
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:37 pm

Zawsze te piekne panie... -_-

coz... przynajmniej sie prawidlowo rozwijasz XD

Rin_Youkai
Crew

750 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
  • Dressed Up 200

Pakin24

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 11:31 pm

Lepiej prawidłowo tak samo jak inni niż jako wypierdek natury... razz A nie lubisz jak chłopacy lubią i gadają o dziewczynach ? ^^
PostPosted: Mon Jul 16, 2007 1:11 am

Pakin24
Lepiej prawidłowo tak samo jak inni niż jako wypierdek natury... razz A nie lubisz jak chłopacy lubią i gadają o dziewczynach ? ^^
Czasem zamiast zahamowac wjezdzaja komus w tylek, bo gdzies zobaczyli ladna dziewczyne ;> tego nie lubie XD

Rin_Youkai
Crew

750 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
  • Dressed Up 200

Pakin24

PostPosted: Mon Jul 16, 2007 2:23 am

Czyli jesteś zazdrosna xD
PostPosted: Mon Jul 16, 2007 4:19 am

Pakin24
... czyli jestem wnerwiona, bo musze odbic na pobocze, poobijac sobie motor, i przy okazji o mało nie złamac czegos ;>

Rin_Youkai
Crew

750 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
  • Dressed Up 200

Pakin24

PostPosted: Mon Jul 16, 2007 1:15 pm

Same szkody ^^
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 5:58 am

Rin_Youkai
Pakin24
... czyli jestem wnerwiona, bo musze odbic na pobocze, poobijac sobie motor, i przy okazji o mało nie złamac czegos ;>