|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 11:38 am
[(-Onis-)] No, tassa on aika vahan aikaa sopia mitaan, mika sopisi kaikille joten -> Miitti ravintolan puoleisella ovella lauantaina kuudelta. ^^ Yritanpa muistaa tuon. n_n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 1:07 pm
Hienoa. Ma koetan kyhata mukaani jonkin kivan kyltin... Niin osaa ihmiset vahan sitten suunnistaa 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 5:05 am
Nayttaa silta, etta voisin tunnistaa muutaman teista seuralaiset (Byakkis, Malagaj Ambre) mutten teita itseanne. sweatdrop razz
Mie olen 'Conissa tanaan ja huomenna ainakin. Tanaan tanssimassa ja huomenna kuuntelemassa esitelmia varmaan miitin lisaksi. En ole ihan varma mita miulla on paallani (jotain tummaa), mutta hiukset ovat blondatut ja poninhannalla kiinni.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 5:28 am
Yocchan Nayttaa silta, etta voisin tunnistaa muutaman teista seuralaiset (Byakkis, Malagaj Ambre) mutten teita itseanne. sweatdrop razz Quote: Tuosta veikkaan, etta olet joko tulgolainen tai linnalainen. Tosin Ambre ei kai paase paikalle. neutral Itqunyyhnyyh. Olisin niin mielellani vaatettanut sen taas pupuksi ja kuunnellut sen juttuja, mutta kun ei. (Jos et tunne minua, niin olen se haro tytto, joka aina varastaa Ambren aina jonnekin nurkkaukseen. n___n;; ) Ja juu, kaikki vain paikalle. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2005 9:31 am
Heh... meikkis laiskottelee tanana kotona, mutta huomenna sitten...! AI niin.. voisi askarrella sita kylttia, jonka menin mainitsemana heikkona hetkenani... O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 5:40 am
Tulin just Conista, oli aivan mahtava viikonloppu! ^__^ Hieman sekava olo, koska olen valvonut reilusti yli 50 tuntia putkeen (paatin, etta tassa Ropeconissa EN nuku hetkeakaan).
En valitettavasti paassyt/ehtinyt siihen miittiin lauantaina, missa lie pelaamassa olin. :/ Aika lentaa hurjaa vauhtia.
Mutta kivaa oli, joo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 7:48 am
Minakin olin 'conissa, mutta emme liikkuneet istumapaikaltamme minnekkaan kun kello loi kuusi, joten emme siis tulleet. Anteeksi. Mutta minusta tuntuu, etta nain Oniksen.
Ja kivaa oli. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2005 8:02 am
Juu.. miitissa olikin hurj aosanotto... Mina ja Yocchan, jotka muutnekin naemme toisemme paivittain ja Ty-Chan. Oli se silti ihan kivaa, muuten tuli nahtya paljon ihmiaia ja pukuja, vaikken paikalla ollutkaan kuin joitakin tunteja ja en edes maksanut sisaan... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2005 3:21 am
Nyt hapean. >_<;; Oli kylla tarkoituksena tulla miittipaikalle, mutta kelloni olikin tunnin myohassa, joten se siita... (minulla on kaksi rannekelloa, joista toinen on tunnin myohassa enka erota naita toisistaan. ^^; Digitaalisia, niin vahan vaikeampi vaihtaa aikaa)
Sen lisaksi eksyin valoisaan nurkkaan, missa oli sellainen niska, jota jain tuijottelemaan vahan pidemmaksi aikaa ja unohtelin sitten tuon kellonkin. o_x Hmmz. Pahoittelut nyt viela.
Tytin nain kerran - mutta han naytti olevan ajatuksissaan, niin en viitsinyt hairita.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 26, 2005 11:07 pm
[(-Onis-)] Tuosta veikkaan, etta olet joko tulgolainen tai linnalainen. Tosin Ambre ei kai paase paikalle. neutral Ex-linnalainenpa hyvinkin. razz En ole kaynyt missaan chatissa piiitkaan aikaan. Niin ja onneksi Ambre ilmestyi kuin ilmestyikin paikan paalle. Olette kylla pahemman kerran lusmuja, sanon mina. stare Tulee vahan sellainen olo, etta ehkapa Gaiamiitteja ei kannata jarjestaa, kun lahes ketaan ei kiinnosta tulla paikalle. Mutta mie olen erityisen huonolla tuulella tanaan, joten puheisiini ei valttamatta kannata kiinnittaa mahdottoman paljoa huomiota.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 3:50 am
Yocchan [(-Onis-)] Tuosta veikkaan, etta olet joko tulgolainen tai linnalainen. Tosin Ambre ei kai paase paikalle. neutral Ex-linnalainenpa hyvinkin. razz En ole kaynyt missaan chatissa piiitkaan aikaan. Niin ja onneksi Ambre ilmestyi kuin ilmestyikin paikan paalle. Olette kylla pahemman kerran lusmuja, sanon mina. stare Tulee vahan sellainen olo, etta ehkapa Gaiamiitteja ei kannata jarjestaa, kun lahes ketaan ei kiinnosta tulla paikalle. Mutta mie olen erityisen huonolla tuulella tanaan, joten puheisiini ei valttamatta kannata kiinnittaa mahdottoman paljoa huomiota. Nojjaa. Olin kylla hyvin kiinnostunut, mutta, hmm. Joitain asioita ei vain voi vaistaa. o_x Ja eihan siita miitista kai sinaansa haittaa ole, jos muut eivat tule paikalle, kun 'coniin mennaan kuitenkin sita 'conia varten, eika miittia. ^^ Eri asia olisi jos olisi ollut erikseen sovittu paikka ja aika miitille, esim. Hesasta, minne joillakin on viiden tunnin, 50 euron matka. Sitten olisi vahan huonompi juttu... ja suahan sita olla huonolla tuulella. Saako kysella nikkeja?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2005 8:36 am
Oisit vaan Onis-pieni tullut moikkaamaan. Mie olen varma, etta olisin ollut vaan ilahtunut siita, etta nakee tuttuja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|