|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 4:02 am
Poistakaa jos rikon sääntöjä. (tai älkää koska mun on pakko saada tämä asunto vuokratuksi. D:
Eli vuokraan nyt tän pois vuokraisännän puolesta ettei tarvitse kesäkuulta maksaa kaksia vuokria (sopimus loppuis oikeasti vasta 1.7. mutta sovittiin, että jos uus vuokralainen löytyy kesäkuuhun mennessä niin voi loppua jo 1.6.)
Tässä on alustava höpinä jonka olen lähettänyt jo joillekin, hurratkaa täydellisille myyntitykin taidoilleni:
Eli kyseessä on vaatimaton pieni yksiö ja keittokomero, 25 neliömetriä. Asunnon vessassa ei ole suihkua pienen käsisuihkun lisäksi, mutta alakerran saunan suihkussa saa käydä ilmaiseksi. Pesukonetta ei mahdu, enkä ole varma missä on lähin pesutupa, mutta voin myydä minipesukoneeni jolla olen tullut tähänkin asti hyvin toimeen. (tietoja: http://www.netanttila.com/webapp/wcs...ategoryDisplay ) Vaatteille täällä ei juurikaan ole säilytystilaa, mutta myyn samalla ison vaatekaappini jos sopii. Keittiökomeroon mahtui pieni pöytäni ja kaksi tuolia, jotka myisin myös. Asunnossa on myös parvisänky, joka on todella kätevä jos omistaa vaikka tietokoneen, pidän itse omaani sen alla. Nuo kaikki + astiani myisin yhteensä 150 eurolla. (myyn nuo pois, koska en saa niitä kuljetettua mukaani uuteen asuntoon.) Keskustaan on matkaa kolmisen kilometriä. Bussi lähtee aivan vierestä myös yöllä. Lähellä on sekä lähikauppa (alle puoli km) ja isompi Nekalan Suurjako (n. 1,5-2km).
Pähkinänkuoressa: asunto on siis 1h+kk, vuokra 250e/kk (sis. vesimaksun, sähkö omalla sopimuksella), vuokravakuus 2kk. Aluksi vuoden määräaikainen sopimus, jota voi halutessaan jatkaa. Laitan kuvia jos kiinnostaa jahka saan siivotuksi ja vietyä tavaroita pois.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 9:20 am
Jos olisin tampereelle muuttamassa, voisin jopa tarttuakkin tuohon. surprised
Tosin kun en kerta ole, niin tuhlasin nyt vain kaikkien aikaa ja tilaa... sweatdrop
Toivottavasti löydät siihen jonkun. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 10:24 am
Pikku-Timppa Jos olisin tampereelle muuttamassa, voisin jopa tarttuakkin tuohon. surprised Tosin kun en kerta ole, niin tuhlasin nyt vain kaikkien aikaa ja tilaa... sweatdrop Toivottavasti löydät siihen jonkun. 3nodding No toivottavasti DD:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|