|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 4:15 am
I'll be your dream Tuolta sivulta olen jo aika pitkään lataillut musaa...*röhönaurua* tiedän toisenkin sivun, mistä saa paljon pelimusaa(Legend of Zelda, Fable, Final Fantasy etc...)
Parhaat musiikit minusta on siis seuraavissa peleissä: Chrono Trigger Secret of Mana Fable The Sims2 Legend of Zelda: Twilight Princess Pokémon peleissä on myös joskus hyvät musat domokun
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 5:54 am
mikeful Tuohan vaikuttaa ihan asiasivustolta. Latailin tässä pari kuukautta sitten 7 gigan kokoisen Final Fantasy -musiikkikokoelman ja sain muutama viikko sitten kuunneltua sen ensimmäistä kertaa läpi. Samalla tuli karsittua pois gigan verran duplikaatteja tai muuten huonoja biisejä. Mulla taitaa olla tuo sama! Olen kuunnellut pari kertaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 10:42 am
PSX-friikkeys jätti jälkensä.
Tällä hetkellä ylisoitan Silent Hill I-IV -soundtrackeja. Olen jo iät ja ajat ollut koukussa Tomb Raider II:n ja III:n soundtrackeihin, kuten myös Tekken II:n ja III:n vastaaviin. Aivan loistavaa musiikkia. Street Fighter Alpha -sarjassa on myös loistohetkensä.
Mitähän tässä vielä muistaisi mainita... Sims 2:ssa on hienoa musiikkia, mutta en ole toistaiseksi vaivautunut etsimään niitä kappaleita kuunneltaviksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 17, 2007 6:22 am
Sekavat sivut, mutta vartin etsimisen jälkeen löytyi vain 1/4 pelistä jota etsin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 12:09 pm
Niin ja vielä kiitos ja kumarrus tuosta linkistä; loistosivusto.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 07, 2008 1:54 pm
Suurinosa Final Fantasyjen musiikista hienoa, varsinkin The Black Magesin suoraan levylle soittamat kappaleet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 5:09 am
...Ja nyt olen jäänyt auttamattomasti koukkuun Resident Evil -sarjan musiikkiin. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 8:08 am
Shadow of the Colossusin musiikit on tosi hienot
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 8:35 am
Erityisesti tykkään Final Fantasy-sarjan musiikeista, Nobuo Uematsu on vaan niin jumala. O.O Äsken väänsinki Black Magesin uudelleentekemää Clash On The Big Bridge-kappaletta (soi FFV:n ja XII:n Gilgamesh-tappelussa) Stepmanialla ja oon ihan fiiliksissä! >D On jotenkin niin loistava kappale. Mitä nyt on jääny mieleen niin Kingdom Heartsssakin on ihan mukavia taistelumusiikkeja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 11, 2008 1:14 pm
[---» My Cherries «---] [---» クロミ «---][---» Vanhat Mega Manit <3 Nannaa wink «---]
[---» Will eat your gold «---] [---» Your Cherries «---]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 05, 2009 5:54 am
KHinsider Downloads ei ole enää toiminut pitkään aikaan. crying Sen sijaan avuliaasti kysäisemällä löysin Galbadia Hotellin toisaalla olevan Suomi-ketjun kautta. Kiitos siitä! Itsekin muuten pääsin käsiksi ilmeisesti tuohon samaan Final Fantasy -musiikkipakettiin, mutta olen toistaiseksi kuunnellut vain yhden osan varsinaisen ääniraidan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 28, 2010 8:28 am
Pelasin Haunting Groundin läpi ja tykästyin lopputunnariin Endless Zero. Se on ihana! Itse peli on muuten mukavan hullu, kun siinä pitää pelata avuttomalla tytöllä ja kaikki haluavat hänen kohtunsa. Pelissä musiikki on siinä mielessä tärkeä, että sitä pitää oikeastaan kuunnella koko ajan. Jos musiikki loppuu, niin se on sen merkki, että vihollinen on lähellä. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|