Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Animecon 2007 Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Killedvictim3

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 1:41 am

Zeggo
Aivan, Amitian ja Yolkon (ihanat Negima-cossit, oikeasti) sekä Liftiksen tapasin, sitten myös muutaman Iiconilaisen/Naruto.filäisen.

Yay, yay! x3 Aika järkevää mnulta änkeä tänne vasta tapahtuman jälkeen. :'D

Eli minä olen siis Yolko jos ei joku tajunnut. Yolko on entinen accountini, jonka menetin. Köh. Juu, minä olin siis se punapäinen kakara jolla oli kökkö sauva, jonka ympärille oli kääritty valkoista nauhaa ja liian iso harmaa puku, johon kuului takki ja housut. Niin, ja punainen kravatti. Ja liikuin Amitian kanssa, kun ollaan siskoksia ja cossattiin [ja crossattiin] samasta sarjasta.

Otimme siis paljon kuvia Amitian kanssa [ja minun, tuplasti epäsosiaalisemman hän pisti kysymään ihmisiltä saako ottaa kuvan.. RAWR, you..! D:<], niitä löytyy täältä.
.
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 4:11 am

Hienoa kyllä että animecon on tampereella, tarvi lähteä minnekkään kauas pois. whee

Einari

Killedvictim3

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 5:28 am

Jep. 3nodding Missä paikassa Tampereella se muuten on? o:
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 8:37 am

Missä paikassa se koko Tampere on? gonk
En ole käynyt siellä kertaakaan, siellä ei asu tuttuja tai mitään... yääh. Vaivalloista. Pakko kai turvautua lattiamajoitukseen jos edes paikan päälle selviää rolleyes

Liffy Glitter

ChiliPepper

PostPosted: Fri Jul 20, 2007 5:03 pm

Conissa oli kyllä tooosi mukavaa. ♥ En cossannut tällä kertaa ketään, mutta kaikilla oli hienoja pukuja senkin edestä. :b Positiivinen uutinen tuo, että seuraava coni on Tampereella, sinne kun on lyhyempi matka kuin Helsinkiin tms.
Sitä siis odotellessa voin alkaa hyvin mielin miettimään cossia sinne ja Traconiin. [x
PostPosted: Sun Jul 22, 2007 3:17 am

Täh,onko seuraava coni Tampereella?Jee!Con+Särkänniemi=voiko paremmin enää olla? 3nodding
Tänä vuonna en tosiaan viitsinyt reissata Jyväskylään,se on liian pitkän matkan päässä. Mutta ensi vuonna sit ehkä nähdään.

Carmen LaVihta

Einari

PostPosted: Sun Jul 22, 2007 10:13 am

Mitämitä, mulla oli se käsitys ettei traconia ole tänä vuonna. surprised Noh, ehkä olen saanut väärää tietoa tj.

Ja no en paikasta vielä tiedä mutta toivottavasti se on ttyllä niin on äärimmäisen lyhyt matka sinne. o/ Tampere on Pyhä- ja Näsijärven välissä. Helsingin ja Jyväskylän puolivälissä, molempiin pari tuntia matkaa.
PostPosted: Mon Jul 23, 2007 7:10 am

En päassyt paikalle. ;__; Siskoni, Haikara gaiassa, kyllä heilui siellä Death Noten Nearinä jos satuitte bongaamaan..? ;D

skitsofrenia

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas