Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Sairasta. Tautit ja hoitotukset. Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Joudutko napsimaan mitaan laakkeita? Kuin paljon (paivassa)?
Juu, aika monta tablettia/litkua/tms. paivassa(5-?)
6%
 6%  [ 2 ]
Joo, jonkin verran per paeva (2-5)
20%
 20%  [ 6 ]
Hmm, ehka yksi paivittain tai harvemmin, mutta kuitenkin
6%
 6%  [ 2 ]
Vain tarvittaessa(melko usein - joskus?)
13%
 13%  [ 4 ]
Never tai todella harvoin mitaan.
51%
 51%  [ 15 ]
Total Votes : 29

Zeggo

PostPosted: Wed Apr 29, 2009 7:37 am

Alkaa kevätlentsu iskeä - aamulla oli ääni vähällä kadota kokonaan. Sikalatöissä se vain pahenee, kun pöly, paska ja kärpäset tunkevat joka raosta sisään. Ei ihme jos porsailla on yskää, kun minä ryin limaani joka karsinaan...
PostPosted: Fri May 01, 2009 1:52 am

Kohta pitää alkaa heinixii vetää allergiaan. joku kasvi ta jtn. buranaa tulee napsittuu päänsärkyyn ja kurkkukipuun. Oikeest mul oo koskaa normaalii kurkkukipuu vaa sellain et vedet silmis joka kerta ku nielasee cry

Ja sit top news: Mul on juveliini paradoksiini!!!
himoharvinainen ientauti joka syö leukaluun ja hampaat putoo sormii napsauttamal. siihen on muutama antibioottikuuri vedetty mut ei tarvi jatkuvaa lääkitystä ellei hampaidenpesu pääse unohtuun stare
Kolmel muul mun lisäks maailmas toi...

Thimeeh

Taxet
Crew

PostPosted: Sun May 03, 2009 1:00 pm

Taas kerran se alkaa: Kurkku kipeä, nouseva kuume... Alan jo tunnistaa tunnusmerkit ulkoa.

Alottelen huomenna 8 aikaan jo soittelemaan terveyskeskukseen ja kyselemään aikaa. Tosin mielummin soittaisin samantien yksityiselle kun sieltä sentään saa sitä palvelua.

No jaa. Samapa tuo. Jokin lääkitys ja lääkärintodistus ois ihan kiva. Töitäkin ois huomenna mutta en kyllä mee sinne puolta maailmaa tartuttamaan.
PostPosted: Tue Sep 08, 2009 7:24 pm

Umpilisäkkeen tulehdus. Tämä on kokonaisuutena epämiellyttävintä, mitä minulle on koskaan tapahtunut. Alkoi lauantaina, aluksi kipua oli koko vatsassa, mutta sitten se siirtyi oikealle puolelle ja voimistui. Lauantai yön koitin nukua sen kanssa, mutta en saanut unta koko yönä. Sunnuntaina pääsin sairaalaan, kävin läpi monia tarkastuksia ja verikokeita. Sitten todettiin, että umpparihan se ja pääsin tiputukseen ja odottamaan leikkausta. Koko päivänä en saanut tietenkään syödä mitään ja pusseista tippui suoneen vain suolavettä ja kipulääkkeitä. Sitten illalla minut nukutettiin ja leikattiin. Se sujui onneksi hyvin ja tulehtunut lisäke saatiin poistettua tähystysleikkauksella. (Ei tullut sellaista isoa haavaa vaan kolme pientä.)
Mutta ne leikkauksen jälkeiset kivut tuntuvat kerrassaan ihan hirveiltä ja niitä pitäisi kestää ainakin viikko. Tässä menee voimat. Onneksi en enää kuitenkaan oksentele yhtä paljon kuin maanantaina, eikä mahaani enää pistetä niitä inhottavia piikkejä. Olen nyt kotona parantumassa. Toivottavasti pääsen pian takaisin kouluun.

wic

Brutal Witch

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Dec 17, 2009 2:14 pm

Olen ollut terve kuin pukki koko syksyn mikä on ihan käsittämättömän outoa. Mitä nyt heti koulun alettua kaikki läpikäynyt pakollinen kouluflunssa otti uhrikseen mutta ei se menoa haitannut.

Possunuhaa odotellessa.
PostPosted: Sat Jul 24, 2010 9:25 am

Iskipä nyt kesäinen keuhkoputkentulehdus. Muuten olisi kai mennyt mulla tavallisena flunssana, mutta
a) yli 38-asteen kuumetta
b) rohinaa keuhkoissa
c) toinen kilpirauhasista turposi ja oli muutenkin kipiä.

Eli nyt sitten vaan naatiskellaan isoja keltaisia pillereitä sweatdrop

Saryann

Star Seeker

15,975 Points
  • Partygoer 500
  • Protector of Cuteness 150
  • Love Machine 150

Turpentity

Dapper Stalker

7,600 Points
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300
  • Pie For All! 300
PostPosted: Thu Nov 04, 2010 1:51 pm

Ei niin mitään. En muista olenko maininnut aiemmin, mutta olen aika varma että sairastin sikainfluenssan viime vuoden puolella. (Ei kyllä kuumetta pahemmaksi mennyt, niin tiedä nyt häntä..)

Migreeni ei ole vaivannut ainakaan sitten kesän. Ei myöskään koivuallergia (ei kyllä mikään ihme näin talven tullessa).

Siskolla oli jonkin aikaa viime vuoden puolella jonkinasteinen lääkeriippuvuus. Söi salaa isän kahden viikon päänsärkylääkkeet kolmessa päivässä. Taitaa olla jo kumminkin loppunut se riippuvuus.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces