Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Varokaa Heikkoa Jäätä Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Näitkö sinä tämän saman pätkän?
  Joo, näin :D
  Öööööö..... en :o
View Results

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri Dec 08, 2006 12:59 pm

Mäkin muistan sen ja kyllä se oli pelottava/ahdistava pätkä. sweatdrop Mutta kyllä sitä oppi olemaan poissa heikoilta jäiltä.
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 2:36 am

*katselee kun kyseinen nalle hiippailee ovesta sisään* Jahas, saatii vieras surprised

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250

melancolique

Dangerous Friend

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 1:53 pm

Se oli kiva pätkä. Nalle on ihana. Pienenä minun kävi sitä tosi sääliksi. Muistan hyvin. :3

Tuli nähtyä silloin tosi usein. Katsoin Pikku Kakkosen aina.
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 10:14 pm

sillä nallella oli ihan kamala ääni kun se putosi sinne jäihin! sen muistan. ja sitten se oli jotenkin lopussa pelottava kun musiikki oli muutaman sekunnin sellaista outoa ja se sanoi sen "varokaa heikkoa jäätä. hmm.." xd

wic

Brutal Witch

Yralda

PostPosted: Sat Jan 06, 2007 8:19 am

Pelkäsin tota aina pienempänä whee
PostPosted: Sat Jan 06, 2007 1:06 pm

Muistan hyvinkin! biggrin Mie ku olin pieni niin odotin ihan innoissani kyseistä pätkää, varsinkin sitä "jännittävää" kohtaa missä se nalle plumpsahtaa veteen. Jännitin aina, että pääseeköhän se taas sieltä vedestä pois xd

Shioichii-chan

Lilygwen

Aged Explorer

7,450 Points
  • Nerd 50
  • Bookworm 100
  • Conversationalist 100
PostPosted: Sat Jan 06, 2007 1:29 pm

Että minä sitten pelkäsin tuota pätkää pienenä. Etenkin se musiikki oli pelottavaa ja edelleen kun kuulen sen ni tulee kylmiä väristyksiä. xd Ennen tehtiin niin paljon parempia opetuspätkiä.
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 12:41 pm

Umm... smile Onko tässä guild-issä paljo members? sweatdrop he he. puhun suomea ja englantia samalla aikaa whee

32asdoi90qhsjd

Kuroine

PostPosted: Fri Feb 09, 2007 5:16 am

wic
sillä nallella oli ihan kamala ääni kun se putosi sinne jäihin! sen muistan. ja sitten se oli jotenkin lopussa pelottava kun musiikki oli muutaman sekunnin sellaista outoa ja se sanoi sen "varokaa heikkoa jäätä. hmm.." xd
Juuri näin O__O
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 4:43 am

Ainoka
Se on muuten aika pelottava! Varsinkin tuo möreä ääni "Varokaaa heikkoa jäätä..."

Aaah.. se ääni >.< Olin jo unohtanut kokonaan ton lopun, mutta vieläkin selkäytimissä tuntuu ku se sanoo sen xD

Deltae

ChiliPepper

PostPosted: Wed Feb 14, 2007 6:26 am

Ah, miten nostalgista. heart Miusta se oli erittäin loistava pätkä, vaikka aina kyrsikin kun se oli niin "pitkä" : D Pelkäsin myös sen nallen ääntä, se oli jotenkin tosi..pervo.. örr, en osaa edes kuvata miten inhottava se oli xd
Olisi kyllä mukavaa nähdä se taas pitkästä aikaa. Enpä ole heikoille jäille astellut, kiitos tämän opettavaisen videon.
PostPosted: Thu Mar 01, 2007 3:57 am

Hitto toi nalle on vittumainen, sais joku pistää sen kylymäksi. Inhosin sitä jo pienenä ja sen rasittavia ilmeitä. Ois jääny jäihin juu. Lopussa tuo ääni on ihana. En vain pidä sen hiton nallen venyvästä (yh) suusta. -.- Musiikki on aika korni, vaan pienenä se tuntu jopa pelottavalta. Haha.

littlekillercat

HellSing_ Angel[SM]

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 2:44 am

Olin kai 6v ku se viel pyöri mut sit sitä ei oo tullut tai en oo nähnyt ainakaan. nyt katon pikku kakkost vaan mun isovelin lapsen kaa se on 1,5v smile
PostPosted: Fri Mar 09, 2007 8:35 am

Muistissa on ja vieläkin ahdistaa kun ajattelenkin sitä confused

GeoDynamique

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items