|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 10:44 am
Sostrate Drevlin Sostrate Drevlin Sådär! Då var min och mina vänners biljetter bokade! Jag + 7 pers till kommer att infinna oss på Stockholms Konserthus den 2:a Juni 2007, klockan 15.00. ^_^ Same here!:3 fast det är 4 pers..fast man vet aldrig ifall det blir fler..>_< *vill tvinga med syrran* Cooly! Vilka platser fick ni? ^_^ Nu är jag inte helt säker (vännen har all info ;3) men jag tror det blev balkong o: Fan vad dåååligt. xd Jag fixade platser till mig och mina vänner på rad 6 och 7 (ca 1-2m ifrån varandra bara, fick lov att boka 2 gånger därför blev det delade platser) på parketten. Lite snett till höger sett ut ifrån scenen. Så vi komemr nog se allting rätt bra. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 11:52 am
Vaddå?;_; Är det dåligt med balkong?O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 2:03 pm
Drevlin, vilka platsnummer har ni?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 3:36 pm
Nej men coolt att sitta på parketten.
Vi fick följande platser:
Rad 6, Platser: 172 - 175 Rad 7, Platser: 199- 202
^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 10:42 am
Jag skall dit!!!!!!! Men jag vet inte vart jag skall sitta..-.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 1:33 am
Whay. Imorgon sker det. Jag hoppas verkligen jag kan lyckas få autograf ifrån Akira Yamaoka. -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 2:57 pm
Jag är.. Besviken. Dessvärre. Det känns som förra gången var så mycket mer, av någon anledning.
Men besviken till 100% är jag inte dock. Vissa delar var helt underbara. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 4:15 am
 Jag hade tänkt gå förra året, men så fick jag reda på biljettpriserna...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 6:11 pm
ANDREAS ÅKTE DIT, OCH JAG MISSADE DET FÖR DEN JÄVLA GRADERINGENS SKULL gonk Avundsjuk som fan på honom................
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 2:53 pm
Bättre sent än aldrig att lämna en kommentar.
Jag tycker mycket var bra, allt höll helt klart en sjysst medelgräns iaf. Vissa låtar gav mig rysningar medans vissa var lite so-so.
Härdligt var det också när man efteråt fiock äran att få autograf av Gustaf Grefberg och såklart även Akira Yamaoka själv. han fick signa alla mina SH spel. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|