|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 2:35 pm
Det här med questandet kommer nog bli populärt så här finns en tråd! Det kanske kommer att stå lite hjälp och tips här, jag vet inte. Vi får väl se hur det fungerar! ^^
Än så länge kan ni ju berätta om er första quest och era förväntningar!
(Ja, det är jämt Miku som gör trådar, men... ingen annan gör ju! >_< )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 10:20 am
var det någon som hann göra för questen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 11:51 am
Jag hann göra första questen, om det är det du menar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 11:57 am
Hopey Jag hann göra första questen, om det är det du menar?
Ja, missade några bokstäver... Gav det något?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 1:40 pm
Jag förstår inte Miku's svenska alltid, menar du donations items? surprised Isf skulle jag också bli upprörd. NUBS SKA INTE FÅ HA SAMMA FINA SAKER SOM VI! scream
Nej men, admins själv har sagt att man inte ska kunna få gamla donation items igen på något annat sätt än att köpa från en annan spelare. Så.. jag vet inte. neutral Känns konstigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 1:49 pm
Petsy Jag förstår inte Miku's svenska alltid, menar du donations items? surprised Isf skulle jag också bli upprörd. NUBS SKA INTE FÅ HA SAMMA FINA SAKER SOM VI! scream
Nej men, admins själv har sagt att man inte ska kunna få gamla donation items igen på något annat sätt än att köpa från en annan spelare. Så.. jag vet inte. neutral Känns konstigt.
Det skulle ta bort en del av argumenten mot N.I.P.S :/ Godammit, I hate them...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 2:28 pm
Petsy Jag förstår inte Miku's svenska alltid, menar du donations items? surprised Isf skulle jag också bli upprörd. NUBS SKA INTE FÅ HA SAMMA FINA SAKER SOM VI! scream
Det heter Monthly Collecta...något nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 3:46 pm
Monthly Collectables, eller något. :x
Men Varför skulle man kunna få t.ex. DJ's av en fånig quest? Det låter helt otroligt. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:24 am
Fast, på andra sidan så skulle ju inflationen säkert gå ner då. Är ju många som klagar på den också.
Och man kan inte lära en gammal hund att sitta, inte heller en 03 att det heter Monthly Collectable items talk2hand Donation items for me now and forever.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 4:31 am
Petsy Fast, på andra sidan så skulle ju inflationen säkert gå ner då. Är ju många som klagar på den också.
Och man kan inte lära en gammal hund att sitta, inte heller en 03 att det heter Monthly Collectable items talk2hand Donation items for me now and forever. Massa 03 surprised r i GCD har lärt sig det i alla fall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:20 pm
Därför att dom inte är äkta 03'are. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 5:05 am
Hopey Monthly Collectables, eller något. :x
Men Varför skulle man kunna få t.ex. DJ's av en fånig quest? Det låter helt otroligt. rolleyes
Collectibles är de whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 5:59 am
Jalkazar Hopey Monthly Collectables, eller något. :x
Collectibles är de whee Spela roll. <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |