|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 2:12 am
Ända lokalen jag kommer och tänka på i gävle är väll hobbyshopens (http://www.hobbyshopen.se/) men dom har ingen spellokal längre.
Men jag har en kompis som jobbar där och han har koll på det mesta som har med warhammer att göra så går du dit och frågar så borde han kunna ge dig tips på ett bra chapter för nybörjare.
Var så länge sen jag spelade men om saker och ting är som dom var förut så är alla vanliga chapters väldigt nybörjarvänliga som till exempel Black Templars, Dark Angels och Ultra Marines.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 3:05 am
Ulviz Ända lokalen jag kommer och tänka på i gävle är väll hobbyshopens (http://www.hobbyshopen.se/) men dom har ingen spellokal längre. Men jag har en kompis som jobbar där och han har koll på det mesta som har med warhammer att göra så går du dit och frågar så borde han kunna ge dig tips på ett bra chapter för nybörjare. Var så länge sen jag spelade men om saker och ting är som dom var förut så är alla vanliga chapters väldigt nybörjarvänliga som till exempel Black Templars, Dark Angels och Ultra Marines. Neh jag vet , men det är några som håller på vid nån lokal nånstans i gävle -suck-Dit vill jag just nu. Heter han typ Jimmy Scott eller nå? x3 Dark Angels låter klätchigt xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 02, 2007 10:59 am
Matt_57 Ulviz Ända lokalen jag kommer och tänka på i gävle är väll hobbyshopens (http://www.hobbyshopen.se/) men dom har ingen spellokal längre. Men jag har en kompis som jobbar där och han har koll på det mesta som har med warhammer att göra så går du dit och frågar så borde han kunna ge dig tips på ett bra chapter för nybörjare. Var så länge sen jag spelade men om saker och ting är som dom var förut så är alla vanliga chapters väldigt nybörjarvänliga som till exempel Black Templars, Dark Angels och Ultra Marines. Neh jag vet , men det är några som håller på vid nån lokal nånstans i gävle -suck-Dit vill jag just nu. Heter han typ Jimmy Scott eller nå? x3 Dark Angels låter klätchigt xD Han heter Jimmy Tisell, finns en chans att han är med i det gänget som lirar i den där lokalen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 02, 2007 11:39 am
Ulviz Matt_57 Ulviz Ända lokalen jag kommer och tänka på i gävle är väll hobbyshopens (http://www.hobbyshopen.se/) men dom har ingen spellokal längre. Men jag har en kompis som jobbar där och han har koll på det mesta som har med warhammer att göra så går du dit och frågar så borde han kunna ge dig tips på ett bra chapter för nybörjare. Var så länge sen jag spelade men om saker och ting är som dom var förut så är alla vanliga chapters väldigt nybörjarvänliga som till exempel Black Templars, Dark Angels och Ultra Marines. Neh jag vet , men det är några som håller på vid nån lokal nånstans i gävle -suck-Dit vill jag just nu. Heter han typ Jimmy Scott eller nå? x3 Dark Angels låter klätchigt xD Han heter Jimmy Tisell, finns en chans att han är med i det gänget som lirar i den där lokalen. Jahaow x) okay, Får väl hoppas, men nu har jag hemsidan till lokalen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 3:03 pm
Jag har lust att pröva Goblins i Warhammer online smile . Jag har hört att dom får längre näsa och öron.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 18, 2007 1:40 am
Med tanke på folk så kanske jag bör göra om tråden till en Warhammer Online tråd, verkar inte finnas många som intresserar sig i figurspelshobbyn. :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 9:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 11:39 pm
Själv tycker jag det är en tråkig idé. xD
Bleh, lämnar tråden till sitt öde, att sakta men säkert tyna bort~ ;0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 18, 2008 5:28 am
I have arrived!
Min nördighet kommer kväva din Shin wink
14000p Chaos Space Marines 10000p Eldar 3000p Space Marines
3000p High Elves 2500p Chaos Daemons 2000p Chaos Mortals 3000p Skaven 3000p Wood Elves 3000p Orcs and Goblins
Sådär... plus att man har massa random saker som aldrig blev klart eller väntar på att fixas wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 18, 2008 5:29 am
Shinobi_8745 Själv tycker jag det är en tråkig idé. xD Bleh, lämnar tråden till sitt öde, att sakta men säkert tyna bort~ ;0 No! Save it wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 30, 2008 2:41 am
Ska börja med Ogre kingdoms Har testat dom då och då hemma hos Shin :'D
Håller nu på att leta efter Painting Guides till dom xD (Help)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 03, 2009 12:25 am
Jag och Krim målar jättefina Warhammer. Jag skall lägga upp bild senare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|