Mr_RPG
1:a är ju Wario Ware : Smooth Moves : P
(Och jag menade TP inte TW >.<)
Min kusin säger att Zelda var en besvikelse (han hade hoppats på samma kvalité som OoT och MM) och jag tycker det ser svårt ut... <.<;;
Red Steel verkar grymt med kontrollerna (speciellt svärd-fighterna >w<).
WW:SM, bara för flummet <3
Han hade nog alldeles för höga förhoppningar då. Jag tvekar inte en sekund på att det kan vara lika bra eftersom dom tydligen nu ska ha satsat mera på story och ha en del plotter än det klassiska: Ondska hotar Hyrule, Prinsessa blir bort rövad av elak Ganondorf, Link beger sig ut på resa, räddar Hyrule OCH prinsessa och blir en legend.
Red Steel, många precis som du tyckte att kontrollerna verkade skitgrymma, men det är just det alla klagat på och blivit besvikna över. Dom ska tydligen inte vara lika häftiga som man hoppats på / dom kunde ha varit.
Smooth Moves, verkar häftigt helt klart. Men för det spelet kan jag nog lova dig att du behöver MINST 2 kontroller, men helst 4st och konstant personer som kommer över till dig för att spela. Om du ska spela ensam kommer du typ orka spela igenom alla minispel ett antal gånger men kort där efter kommer du tröttna. Det är verkligen ett spel som man ska sitta flerastycken för att det ska få sin hållbarhet.