Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Lempielain ^.^ Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Nin.. Lempielaimesi?
Kissa &lt;3
60%
 60%  [ 21 ]
Koira &lt;3
20%
 20%  [ 7 ]
Hakissa asuva/t (linnut, jyrsijat) &lt;3
5%
 5%  [ 2 ]
Terraariossa asuva/t (matelijat, sammakkoelaimet) &lt;3
14%
 14%  [ 5 ]
Total Votes : 35

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 11:39 am

Ja ihme harakoista seuraavaan (sarjassamme "hei, voisi kokeilla elvyttää vanhempia keskusteluita!")

Minulle on jostain tullut hirveä merieläinbuumi. No, hait ja meduusat sun muut nyt aluksi.

Portugalinsotalaiva! Sinihai! heart
PostPosted: Tue Mar 06, 2007 2:24 am

ai täällä oli tälläinenkin keskustelu aihe. sepä kiva. oikeastaan lempieläimiäni on kolme. hyeena, lumikko ja lepakko. heart
jaa, että miksi? minusta hyeena on ollut aina jotenkin kiehtova eläin. omaan todella aitoa kiinnostusta tuota eläintä kohtaan ja voisin lukea vaikka kuinka siitä kertovaa tietoa. sehän on niin jännä eläin. ennen uskottiin jopa että se on kaksineuvoinen, mikä johtunee naaraan synnytysputkesta. vanhana aikana hyenaa käytettiijopa varoittava esikuvana homoseksuaalisuudesta. raamatun mukaan babylonin hirviön/lohikäärmeen yksi seitsemästä päästä on juuri hyeenan pää ja se kuvaa ahneutta. sitten vielä se ihan paska leijonakuningas on yrittänyt mollata eläimen mainetta. mutta minä rakastan tätä eläintä tuli mitä tuli!
lumikon näin ensikerran kun kissa kävi sellaisen kimppuun ja minä ja serkkuni pelastettiin se. olipa ihana pikku otus. 4laugh (yhdellä tapaa myös nimimerkkini liittyy lumikkoon)
lepakot ovat kivoja. varsinkin silloin kun kävelee syksyisin ulkona. ja minusta ne ovat söpöjä. 3nodding

wic

Brutal Witch

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100
PostPosted: Tue Mar 06, 2007 6:04 am

Kissat. <3 Meillä on kolme kissaa. : D

Tykkään myös koirista ja en tiedä miksi, mutta olen ihan haksahtanut delfiineihin ja valaisiin. o: Niissä on jotain mystisen ihanaa. Hepat on kanssa ihan kivoja, meillä semmoinen on ja olen muutenkin ratsastanut kohta 5 vuotta. :3
PostPosted: Wed Mar 07, 2007 9:49 am

Kissa heart Sitten hansperi, meiltä löytyy yksi kissa ja hansperi. Sitten on kaikki kivat örveltäjät niinkuin esmes hämähäkit, hait jne. heart

Hansperi, hansperi... Sanon hansperi, hamsteri kuulostaa liian lällyltä!

Kuroine

HellSing_ Angel[SM]

PostPosted: Wed Mar 07, 2007 10:08 am

Koirat on ihan jees niitten kaa on kivaa riehuu ja kissat on ihank kivoi
PostPosted: Sun Apr 22, 2007 5:59 am

Kissat heart ne on niin suloisia. 3nodding oikeastaan kaikki kissa eläimet on kivoja. ja suloisia razz

Siipu

hartwalla

PostPosted: Mon Apr 23, 2007 6:11 am

Koirat ja sudet ovat selvästi minun lempielukoitani. Minulla on koira joka yksinään on minulle suuri osa elämää. wink Tai no en voi puhua ehkä näin yleisesti "koirista" sillä en piä semmoisita laukussa kannettavista, pikkusista, kimeä äänisistä räkättäjistä. No ei se pieni koko tee koirasta ärsyttävää, mutta yleensä pieniä koiria otetaan vaan niin kuin seura eläimiksi ja ne jätetään pitkälti kouluttamatta, koska aina kun ne on tiellä ne voi vain kaapata syliin. SIksi ehkä minulla on semmoinen käsitys pikkukoirista että ne olisi semmoisia rakkeja.
PostPosted: Mon Apr 23, 2007 8:23 am

Kissoista puheenollen... Kissat on parhaita elukoita jne jne...

Mutta nyt on parempi puoleni aivopessyt minut koiriinkin. Jos minä jonku koiran tahdon, niin sen on pakko olla siperianhusky. Ei semmonen helevetin iso joka on kelkkaa vetämään tarkotettu, vaan se pienempi versio. surprised

Jos semmosta nyt on. Pitäs ainaki olla. Jos ei ole ni mie teen semmosen. mad

Tosin kyllä rottweileriki ois aika ihana. 3nodding

Taxet
Crew

FurryAlien

PostPosted: Sat May 26, 2007 11:13 am

Kissat on minun lempparieläimiä. Niitä on ollut melkein koko ikäni . Ne on niin oivia kun ensin ne leikkii söpöä ja kun pääsee ulos niin johan on pupu tuotu rappusille. mrgreen
PostPosted: Tue Jun 26, 2007 3:45 am

Joku lisko tai sammakko varmaan. Tai meijän Tepsu.

Minya40

Haru-ne

PostPosted: Sun Jul 08, 2007 3:40 am

Kissat, sulosia ne.. Varsinki ku upottaa kyntensä käsivarteen. 3nodding Sitten tulee maasuset~ Kaks kappaletta pikkasia meillä.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces