Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Muumit - Suomen kansalliselaimet Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

:]
:}
60%
 60%  [ 15 ]
(:
40%
 40%  [ 10 ]
Total Votes : 25

Shimattabaka

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 8:24 am

Muumilaaksossa on tullut käytyä ja olen silittänyt muumu papan kuonoakin xd
Tove Jansson keksi kuulemma muumit kun hän halusi piirtää veljensä mahdollisimman rumana olentona... confused Pitäisi varmaan lukea sitä sarjakuvaa, mutta kun sitä ei löydy. Paitsi tietysti muumi lehdestä, mikä on kyllä täysin eri asia... sweatdrop
PostPosted: Thu Sep 22, 2005 9:13 am

Ma en valitettavasti oo KOSKAAN oikei perustanu muumeista confused

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250

Zeggo

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 10:54 am

Shimattabaka
Tove Jansson keksi kuulemma muumit kun hän halusi piirtää veljensä mahdollisimman rumana olentona...

Tarkemmin ottaen, kinan veljen kanssa jalkeen meni vessaan murjottamaan, ja piirsi seinalle pilakuvan veljesta xp Mun pilakuva tuskin onnistuis, nayttais samalta kuin parhaat piirrokset...

Mutta muumit. Vasta viime vuonna nain kokonaan ja kunnolla Muumipeikko ja pyrstotahti-leffan. Ette usko miten repesin muumipeikon huudahduksesta kun naki niiskuneidin... "Miten ihana ilmestys! eek " rofl

Muumit on kylla parhain lasten animaatiosarja mita tullee. Oikeasti, se ei ole mitaan uusia tekopyhaopettavaisia... Muut hyppii silmille. Muumit rulez.
PostPosted: Sat Sep 24, 2005 2:59 am

Olen samaa mielta, etta Muumit on ehka paras lastenohjelma Tao Taon jalkeen, mita olen televisiosta nahnyt. :3

Ois kylla joskus mielenkiintoista lainata sellanen vanha muumi-sarjakuvakirja mita Tove on piirtany. Etta mita kaikkee haroo sielta oikeesti loytais... >>;

Wicked
Captain

thoughtless`

PostPosted: Sat Sep 24, 2005 6:42 am

Kaikkea kivaa haroa. :D Ainakin juopottelua.
PostPosted: Sat Sep 24, 2005 8:59 am

User Image
heart

KittyT

Zeggo

PostPosted: Sat Sep 24, 2005 9:28 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Sep 24, 2005 10:24 am

Joskus pienempana nuo hattivatit tuntuivat jokseenkin karmivilta, mutta vanhetessa ne alkoivat vaikuttaa aina vain sympaattisemmilta, ja nyttemmin olen toisinaan huomannut jossain maarin samaistuvani niihin...

GrimGent

thoughtless`

PostPosted: Sun Sep 25, 2005 2:41 am

Oi. ^^ Minullakin on muumilakanoita. Yksi vaaleanpunainen setti Vaarallinen juhannus kirjasta, toinen (oikeasti verhoista ommeltu) vaaleanpunainen setti jossa muumit leikkivat maaleilla ja pari pienta tyynyliinaa, valkoinen ja v. sininen, joissa on royheloreunukset.
Ja muumityynykin loytyy.
PostPosted: Sun Sep 25, 2005 7:50 am

Bambieh

Zeggo

PostPosted: Sun Sep 25, 2005 10:04 am

ainiin, olihan minulla muumi-kylpytakkikin pienempana... mummo teki ite cry mummii....

ja muumipeikko ja lohikaarme -pikkukirjanen taitaa olla ainut mita loytyy sitten. Paitsi muuminauhotukset.

Miekin kammosin hattivatteja ihan kyballa. Kylmat vareet tuli kun naki. Nyt, ma unohan ne liian usein... Mut on ne symppiksia.

...inhottavaa, kun eras vammastelija rinnakkaisluokalta antoi lempinimeksi Vilijonkka, kun olen muka ihan sen nakoinen. Sitte aloin sanomaan sita muumipeikoksi.
...ja viela inhottavampaa, kun sisko myonsi etta olen ihan kuin viljonkka stressed stressed
PostPosted: Mon Sep 26, 2005 3:17 am

Sudenkorento

hKt

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 2:57 pm

Muumit on kyllä ihan ässiä. biggrin Kunnon komediaa.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces