Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Minka piirteen vaihtaisit itsestasi? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Noh?
Ei, lahes taydellinen olen niin en vaihda mitaan...
12%
 12%  [ 5 ]
Koko hela hoito vaihtoon vain! :x
27%
 27%  [ 11 ]
Kylla mina yhden piirteen keksin....
60%
 60%  [ 24 ]
Total Votes : 40

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 9:37 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 3:14 am

[ Message temporarily off-line ]

Maimu

Tsuzue

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 5:28 am

katos kehvelia...! surprised
maimukin on loytanyt tiensa tanne.
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 1:23 pm

KARVAT. POIS. D:
Kasivarsista varsinkin. Ja jaloista.

Ja haluaisin osata hallita mieltani. Se olisi hauskaa. |:

sa-mi-ra

BakaDonkey

PostPosted: Tue May 29, 2007 8:16 am

kaikki paitsi perus-ilmeeni nayttaa typeralta... cry joten koko parstan vaihtaisin
ja kun suutun vedän kaikkia lahella olevia kuuppaan, senkin voisi jattaa tekematta...
PostPosted: Sun Jun 03, 2007 3:07 am

No táydellinen iho olis kiva, vaik ei mun mitenkáá kauhee oo mut finnei pukkaa ja mustapáit...
Ja olis kiva olla váhemmán pelkuri, mut olen melkoisen huono muuttamaan itteáni, se on sen verran syválle rakentunutta biggrin
Ja sit olisin mielelláni váhán fiksumpi biggrin tai parempi muisti ja tállee, et sais reaali aineist parempii numeroi ilman et tarttee ryhtyy lukemaan hirveesti. ja joskus ku oon lukenu ni en silti muistanu kauheesti, eli, parempi muisti mulle kiitos biggrin

Derniere

Minya40

PostPosted: Wed Jun 27, 2007 4:02 am

Joo tuota.. Jos sitä nyt piirteeksi voi kutsua, silmälasit, eli siis haluaisin nähdä kunnolla. ja haluaisin kauniimmat hiukset ja finneistäkään en pidä.. ja siinä oli vain ulkonäön viat. Haluaisin olla vähän fiksunpi ja luovampi enkä haluaisi olla näin tosikko. Enkä haluaisi olla näin herkkä, siis että kun ihmiset syrjii niin käyn itkemään.. ja niinpoispäin.
PostPosted: Sat Jun 30, 2007 4:54 am

Ylimääräisen epäsosiaalisuuden. >_<'' Kyllä ujouden vielä kestää, mutta vois sentään ihmisille puhua.

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sat Jun 30, 2007 8:40 am

Haluaisin eroon tunteista, ne häiritsevät ajatellessa. Ulkoisesti haluaisin ehkä hieman tummemman ihon, jotteivat ihmiset aina minut tavatessaan kysyisi koska olen päässyt sairaalasta.
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 10:26 am

Ujoudesta haluaisin päästä eroon, mutta siihen tarvittaisiin vakavaa itsetunnonkohotusprosessia, joka vaatisi monen ulkonäöllisen seikan muuttamista. Että minkä niistä laittaisin nyt tähän..

User Image
^link^

skitsofrenia

Haru-ne

PostPosted: Sun Jul 08, 2007 3:34 am

Nenän. gonk Se olla liian iso pieneen naamaan!! Sitten varmaan tämän ujouden, it's killing me~ Pois, pois pois.
PostPosted: Tue Jul 17, 2007 8:29 am

Hmm.

Makeanhimo. >_< Vihaan sitä piirrettä. Haluaisin pystyä olemaan monta päivää syömättä mitään makeaa ja olla himoamatta sitä kun sitä on saatavilla, mutta ei. Tästä osasyystä pääsemmekin pyöreyteeni. En minä nyt mikään hyllyvä läskikasa ole, mutta en kyllä kovin laihakaan ja olisi paljon mukavampaa olla vaateostoksilla ja cosplayata jos olisin laihempi. ;_; Toinen osasyy pyöreyteeni on se, etten liiku lähestulkoon ollenkaan, etenkään jos ei ole pakko. >.< Minulla on kunnon rapakunto ja liikuntatunneillakin hävettää kun muut juoksevat parisataa metriä edellä ja minä pysähdyn huohottamaan. Siihen, etten liiku ollenkaan, syy taas on nettiaddiktioni, jonka senkin haluaisin poistaa. ..No en kokonaan, [kun netissä tapaan paljon mukavia ihmisiä ja saa hyvää japanilaista viihdettä] mutta ainakin lieventää sitä. -_-'' Istun koneella kaiket päivät - kesälomalla ainakin, herään kahdeksalta, matelen koneelle enkä nouse siitä ellei joku käske tai vatsa ala nälissään valittamaan. Ja koulupävinäkin ryntään heti kotiin päästyäni koneelle ja iltakymmeneltä sänkyyn ryömiessäni tajuan, että läksytkin pitäisi tehdä. Ja nettiaddiktio [ja osittain myös täällä korvessa asuminen] onkin syy vakavaan epäsosiaalisuuteeni. Kuten Amitia sanoi, kyllä ujouden vielä kestää mutta kun ei edes puhu. Minulle on vaikeaa edes mennä kysymään jotain vieraalta ihmiseltä, jotenkin ajattelen että he pitävät minua ärsyttävänä kakarana ja jotain. Tervehtiminen, auttaminen, jonkin asian hakeminen, ostaminen sun muut ovat myös minulle erittäin hirveitä asioita, jos niihin liittyy vieraita ihmisiä. Tämä alkaa mennä aika huonoon suuntaan. D:

Ihan yksinkertaisia juttuja, jotka olisivat muutettavissa. Mutta ei. Minä olen hyvin saamaton. ;_;

Killedvictim3

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas