|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 12:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 12:53 pm
Makaan en jaksanut. En jaksanut tosin mitaan muutakaan. Nyt pitaisi sitten palata samaan maailmaan muiden ihmisten kanssa, about parin vuoden lolloilun jalkeen. Masennus oli tosi kivaa ja silleen. Kiva romahtaa tallaisessa vaiheessa elamaa. Ja silleen.
Mutta niin. Melkein 18 vuotta, eika peruskoulun jalkeen ole tapahtunut viela mitaan. Vahan olen toita tehnyt. Siina se. Ei nain, lapsoset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 4:43 am
Tervetuloa takaisin murskaava masennus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 10:43 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 04, 2005 12:45 am
No ei tartte olla mun kanssa jos ei kiinnosta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 25, 2005 12:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 28, 2005 12:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 3:14 am
Voi ei,luulin etta huomenna olisi joulukuun ensimmainen mita se ei todellakaan ole!Eli joudun venaamaan veronpalautuksia torstaihin saakka.Nouuuuu...viela joudun syomaan pari paivaa spagettia. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 11:46 am
No niin,nyt mie olen lopullisen hermoromahduksen partaalla.Viikko on mennyt tyyliin nain: Maanantaina ajattelin: Jes,ylihuomenna saan veronpalautukset. Tiistaina ajattelin: Jes huomenna saan veronpalautukset. Tiistai-iltana ajattelin: Voi V***U,olen katsonut kalenteria vaarin ja saankin veronpalautukset sittenkin vasta torstaina. Keskiviikkona ajattelin: Jes saan veronpalautukset huomenna... Keskiviikkoilta ajattelin: No voi sun seitseman helevettia, saankin ne saamarin veronpalautukset vasta perjantaina!!
En edes uskalla ajatella mita ajattelen huomenna... Todella inhottavaa. Ehdin jo moneen kertaan haaveilla yhdesta ja toisesta asiasta jotak paasisin ostamaan...kuten esimerkiksi tenttikirjat,tentti kun on maanantaina. evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 12:53 pm