|
|
|
|
|
Eloquent Conversationalist
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 11:05 am
Itse haluaisin myös tietää mitkä kappaleet soivat kaikissa AMVissa, ne pitäis varmaan löytyä jostain...
Ja en kyllä näyttäny niin conin kävijältä, koska olin pukeutunut vain tavallisiin farkkuihin ja kukka-kuvioiseen toppiin (toppi oli kyllä sattumaisin ostettu japanilaisesta kaupasta Lontoossa)... mutta oli silti hauska sattuma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 22, 2006 8:09 am
Animeconin nettisivuilta löytyy eri skabojen tulokset, ja kyllä siellä on linkkejä paikkoihin,mistä voi imuttaa itselleen ainakin osan biiseistä. 3nodding Mie haluan pian sen FB Mixin,se oli niin hauska,vaikka ei laadullisesti ehkä kaikkein paras.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 6:58 am
Mahtava tapahtuma heart vaikka kaikki ei rullanut aivan samaan tapaan kuin viime Finnconissa. Nyt olikin enemmän porukkaa, joten eipä siitä voinut muuta odottaakaan. Kuitenkin hyvin rattoisa viikonloppu. Muutama Gaialainenkin näkyi, t-paita sekä ehkä muutama asukin. AMV ja cosplay -kilpailut olivat taas keränneet jumalattomasti jumalattoman hienoja osanottoja/ajia. Ainakin Aimon Virsi täytyy saada tietokoneelle
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 2:03 pm
Enpä oikein viihtynyt. Liikaa ihmisiä, ei päässyt näkemään mitään. Päädyttiin pääasiassa istumaan terassille ja sitten jonkin aikaa kavereiden kanssa siinä ulkopuolella. Ja sitten lähdettiinkin jo pois. Ja tämä siis lauantaina. wink Kavereita oli kyllä kiva nähdä, vaikkakin melko pikaisesti. Ja Eridat juu. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 7:42 am
Näkikö joku tyyppiä pukeutuneena DiGi Charatin Puchikoks? Se olin minä. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 6:21 am
Animelehdessä oli juttua conista ja paaaaljon kuvia. Miksi kukaan ei kertonut että Kyuu oli itse pukeutunut Tsubasan Faiksi lauantaina?!?!Sain melkein kohtauksen kun näin tutut vermeet hänen päällään. Jos oisin ollut lauantaina paikalla, olisin varmasti käväissyt halirutistamassa häntä. heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 5:29 am
Vaikka Animecon on jo ollut ja mennyt [oli hauskaa], kysyisinpä vaan, että saiko kukaan Rozen Maidenin Suigintousta kuvia? Liftasirillä näkyi yhdessä kuvassa vähän tuota toista samaa hahmoa cossannutta henkilöä, muttei minua. Jostain kumman syystä minusta otettiin aivan valtavasti kuvia koko ajan, mutta netistä niitä ei löydy mistään!
Tiedänkin afrot hehhe ~~
P.S. Baralai! *Drooool*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 2:40 am
Olin siellä, oli kivaa, ens vuonna Jyväskylään! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:51 am
Aattelin pöllästä kaverin mukana seuraavaan animecon:iin ,Jyväskylään biggrin Eka kerta ko käyn.. sweatdrop domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 9:20 am
Tosiaan, Jyväskylään (taas)... no jaa, on sentään tutumpi paikka se. ...mihinkähän minä majoitan itseni sweatdrop
Ja pitäisikö repäistä, tehdä täysin omien periaatteidensa vastaisesti ja pukeutua johonkin hassuun asuun. ...näh. En näytä miltään... emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|