Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Oletko outo? o_O?? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oletko hullu?
En, olen vain omalaatuinen!
32%
 32%  [ 18 ]
16%
 16%  [ 9 ]
32%
 32%  [ 18 ]
o_O!?
18%
 18%  [ 10 ]
Total Votes : 55

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 10:46 am

ninja Pakko kai se on uskoa, kun noita kommentteja kuulee jo täysin ns. puhtaalta pöydältä -kanssa aloitettujen kanssa. "Normaalia häiriintyneempi", "pelottava", "positiivisesti omituinen", "siulla on ihan hullumurhaajamaine täällä"...

Kaverin kertomaa:
Henkilö1: X oli aika uskomattomassa kännissä, missä se on?
Henkilö2: Tuolla se oli yläkerrassa...
Henkilö1: Yksin?
Henkilö2: Niin kai.
Henkilö3: Eeva oli siellä kans.
[hetken hiljaisuus, joku sanoo "voi paska", sitten henkilöt 1, 2 ja 3 ryntäävät kauhuissaan yläkertaan]

Omalla tavallaan ihan jännää, omalla tavallaan ei. En tahdo olla se pakollinen friikki. Yhyynyyhviilt.

Osaisivat edes perustella mikä minusta sitten tekee niin oudon *mutinaa*... "Öö, sitä on vaikea selittää."
PostPosted: Fri Apr 20, 2007 1:50 pm

ja minähän en outo ole! twisted *hätistelee keijuja ympäriltään*
mutta toisaalta kaikki ovat omalla tavallaa outoja. :3

Siipu

Yralda

PostPosted: Sat May 19, 2007 3:41 pm

Pikku-Timppa
Tekkenit on aika lame. O.o

Niissä pärjää rämpyttämällä. Ja sisäinen sovinistini huutaa koko ajan lisäyksenä "Siksi naisetki niissä voi pärjätä!!" mutta onneksi sitä en ääneen mainitse kenellekkään. ninja

Yyy ite olet lame. Osallistu Rautanyrkkiin, niin siitä on kyllä rämpyttäminen kaukana.

kyllä, suomessa pidetään rautanyrkki-turnaus xP
PostPosted: Sat Jul 07, 2007 3:00 am

Tekken on just hyva peli, vaikka osaankin pelata ainoastaan 3 versiota siita sweatdrop
Mutta jos totta puhutaan, mina rampytan vaikka yritankin pelata kunnolla, aina tulee vahan rajusti pelattuakin sweatdrop Peukalot aina ihan rakkuloilla kun lopettaa pelaamisen X"D

Y-urameki

Natsu-Kaze

PostPosted: Sun Nov 18, 2007 5:41 am

Kyllä, olen outo xp
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 10:34 am

Mikä sitten on normaalia? ^___^
Kaikki ihmiset on outoja, paitsi riippuu miten normaalin ja hullun määrittelee O_o
Just mietittiin tänään kaverin kanssa. Mulla pääse ainakin kolme kertaa päivässä suusta, että olen aivan sairaan hullu, mutta mikä mussa sit on niin hullua? O_o
Sitä on oikeastaan kovin hankala itse selittää, sillä se hulluus/outous tapahtuu oman pään sisällä.
Toki mulla on ihan ihme nauru kohtauksia joita muut ihmiset voisi pitää aivan sairaana. Pidän kaikesta, mikä on "epänormaalia" xP

Mirmei

Ami-Momo

PostPosted: Thu Jan 10, 2008 9:51 am

Tiedän että olen olen outo ja kaverit pitävät outona, mutta olen mikä olen.
Mutta voisiko joku selittää että olen kotona ''normaali'' ja koulussa se vähän oudompi tytteli? O.o
PostPosted: Thu Jan 10, 2008 12:46 pm

Olen onnistunut nyt ajamaan puolet luokkalaisistani mielenterveydellisiin ongelmiin.

Tai no näin ainakin tahdon uskotella itselleni.

Kyllä sen huomaa että ainoat ihmiset joitten kanssa voi tulla toimeen meidän luokalla, on se yksi ainoa lesbo jonka minä opetin polttamaan tupakkaa juuri kun itse lopetin. o.O

Tunnen olevani hieman vanhakin jo... Laskimme tässä eräänä päivänä prosentti laskuja (taino... 5min ja laskut oli minun osalta tehty ja loppupäivän pelasin tetristä minun hienolla taskulaskimella jonka ostin joskus pitkän matikan kursseja varten) ja huomasin että ne idiootit eivät osaa.

Minkäs sille mahtaa.

Mutta tosiaan. Taidan olla oudontunut entisestään, sillä olen ilmeisesti "se hullu satanisti jätkä joka aina tekee niitä jänskiä ääniä". Sen tittelin kanssa voin elää. 3nodding

Taxet
Crew

Voyagerious

PostPosted: Fri Jan 11, 2008 9:12 am

Olen melkoinen outolintu. Todella, todella, todella outo. En edes tiedä mistä aloittaa. X3
PostPosted: Sun Jan 13, 2008 4:08 am

voihan välillä olla outo mut jos kokoajan on outo niin on kokonaan sekopää... xd

bannnnnnned_234324324

The Fane

PostPosted: Fri Mar 07, 2008 1:52 pm

Outo? Miten osuva nimitys minulle...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 6 7 8 9

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items