|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 10:54 pm
...mutta koskas se miesten paiva oikein on? Kasvavan tasa-arvoisuuden edessa agraarimiehet jaavat urbaaninaisten jalkoihin ja kuolemme lopulta sukupuuttoon... (katsonut liikaa Kumman Kaa-sarjaa)
Valitettavasti naisiahan alistetaan viela monessa yhteiskunnassa, ja nykysuomessakin kaiken taman tasa-arvokeskustelun alla nainen on (liian) usein se, joka hoitaa kodin, lapset ja tyon, isan nukkuessa sohvalla paivaunia. Mutta koska tama ei viela (toivoakseni) ole kauhean monelle taalla ajankohtaista niin...
Mita teille tulee mieleen 'naistenpaivasta', tasa-arvosta, miehen ja naisen eri rooleista? Sana on vapaa.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 2:04 am
Itselle tulee mieleen ykkosen sarja Tahdon asia. Se kasittelee kylla loppuen lopuksi melko vahan tasa-arvo kysymyksia, mutta sivuuttaa niita kuitenkin. Ihmeellista, miten tyossa kayvaa pienten lasten aitia katsotaan kieroon kuin nelikatista janista.
Toisena tulee mieleen oma uskonnon tutkielmani naisten asemasta eri uskonnoissa. Hindulaisuudessa oli joskus tapana polttaa morsian roviolla jos hanen vanhempansa eivat pystyneet maksamaan myotajaisia. Jos miehella oli syyta epailla vaimonsa uskottomuutta, hanet vietiin eraanlaisen komitean eteen, joka laittoi naisen kavelemaan tulen lapi. Eika pelkastaan kuolema, vaan pienikin palovamma merkitsi sita, etta nainen oli ollut uskoton miestaan kohtaan.
Hyvaa naisten paivaa kaikille askeisesta huolimatta!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 4:44 am
Alph-chan Itselle tulee mieleen ykkosen sarja Tahdon asia. Se kasittelee kylla loppuen lopuksi melko vahan tasa-arvo kysymyksia, mutta sivuuttaa niita kuitenkin. Ihmeellista, miten tyossa kayvaa pienten lasten aitia katsotaan kieroon kuin nelikatista janista. Toisena tulee mieleen oma uskonnon tutkielmani naisten asemasta eri uskonnoissa. Hindulaisuudessa oli joskus tapana polttaa morsian roviolla jos hanen vanhempansa eivat pystyneet maksamaan myotajaisia. Jos miehella oli syyta epailla vaimonsa uskottomuutta, hanet vietiin eraanlaisen komitean eteen, joka laittoi naisen kavelemaan tulen lapi. Eika pelkastaan kuolema, vaan pienikin palovamma merkitsi sita, etta nainen oli ollut uskoton miestaan kohtaan. Hyvaa naisten paivaa kaikille askeisesta huolimatta! Hindut aina liioittelee kaikkea. Meillä päin vaan sanottiin, notta "tyhmä kysymys". neutral Mutta jaa. Naistenpäivä. Jos olisin mokomasta tiennyt, en olisi haukkunut ruåtsin tunnilla juoruavaa hameväkilaumaa sairaalloiseksi noitapiiriksi. Hyvää naistenpävää
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 5:02 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 9:00 am
vahan repesin kun sain tammosen viestin: tanaan on kansainvalinen erittain hyvannakoisten ja pirun viehattavien naisten paiva, joten laheta tama viesti niille jotka mielestasi sopivat kuvaukseen. Ole ystavallinen, alaka laheta tata minulle takaisin, silla olen saanut jo yli kiolmesataa viestia ja postilaatikkoni on ihan jumissa. ja lopuksi motto jokaiseen paivaan: kaukaa viisas ja lahelta helvetin hyvannakoinen... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 10:31 am
Tsuzue vahan repesin kun sain tammosen viestin: tanaan on kansainvalinen erittain hyvannakoisten ja pirun viehattavien naisten paiva, joten laheta tama viesti niille jotka mielestasi sopivat kuvaukseen. Ole ystavallinen, alaka laheta tata minulle takaisin, silla olen saanut jo yli kiolmesataa viestia ja postilaatikkoni on ihan jumissa. ja lopuksi motto jokaiseen paivaan: kaukaa viisas ja lahelta helvetin hyvannakoinen... whee Mina sain tuon viimevuonna viidesti ja tanaan kahdesti. Naistenpaiva... jaa-ah. Paiva siina missa muutkin. Paitsi etta saa normaalia enemman retardeja ketjukirjeita jokaiseen systeemiin mihin voi viestia laittaa, voi rutto naiden ammien kanssa! scream Mur. Sen sanon. Ja sanon sen viela uudestaan. Mur. Noin. Sitten kun minusta tulee Universumin Herra aion alistaa kaikki ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, ihonvarista valittamatta. Ja androgyynit myos. Heh HEH. Oon niinq tasa-arvon kannattaja, vihaan kaikkia, ja niinq silleen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 12:24 pm
Liftrasir vihaan kaikkia, ja niinq silleen. Senkin misantrooppi. No kuitenkin, mulle tama paiva oli samanlainen siina missa muutkin kans. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 12:44 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 4:38 am
Saatiin naistenpaivana suklaasydamet mieheen...siis naiseen...mutta muutne ie otettu asiaan kantaa.Yleensa mulla on ollut tapana pyoria kuapungilla ja etsia miehia,jotka ojentelee ruusuja,mutta nyt piti kaitsea miraakkeli_88:ia,joten jai ruusut saamati.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|