|
|
Omistatko lemmikin? |
Tokihan omistan. |
|
71% |
[ 35 ] |
Njaah... En, mutta olen hankkimassa. |
|
8% |
[ 4 ] |
Enpa. |
|
20% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 49 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 22, 2008 7:51 am
minä tästä nyt liityn teidän seuraan jos sopii 4laugh meijän luokka laiset pojat joskus yks niistä otti tosi tosi tosi tosi ällöttävän madon yks tosi ällöttävä poika otti sen se on rami hyi se toi sen luokkaa kaikki luokan tytöt lähti karkuun blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 08, 2008 6:01 pm
Huoh. Koiravanhuksesta lopulta aika jätti. Kumma etten ole tämän surullisempi. Ehkä se oli se ikä ja ne kaikki vaivat ja se parin vuoden ajan kalvanut tieto ettei se kovin pitkää jaksa.
Se oli maailman iloisin hauva.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 12:03 pm
Ja mietinkin ettei vanhemmille yksi kisu riitä, nyt ne adoptoivat meillä minun mielestäni jo useamman vuoden pyörineen kulkukissan joka ei tunnu kuuluvan kenellekään... no, toivottavasti oikeaa omistajaa ei löydy, koska se on niin mukava vaikka vähän arka herra onkin.
Ja tulee jo niin hyvin toimeen oman kissamme kanssa, hihi. Vähän on Tiuku loukatun näköinen jos kulkuri sisälle tulee mutta ulkona melkein koko ajan keskenään.
Eli nyt pitäisi keksiä nimi isolle punaiselle angorakissalle. Oppiikohan se tottelemaan mitään, toistaiseksi ainoa mihin se reagoi on KSSSSHT -ääni rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 11, 2008 4:15 am
Meiltä löytyy kääpiösiili kotoa. Eli ei ihan siitä perinteisimmästä päästä. Vanhempien luona meillä on vielä yksi koira, mutta se on hurjan vanha ja pelottaa et milloin aika loppuu kesken. Siilistä kuitenkin sen verran että tämä herra on sinällään jo kolmas siilini. Toisen siilini kanssa hankin aikoinaan poikasia (joita tuli viisi) ja nykyinen herra on yksi näistä poikasista. Muut lapsoset löysivät uusiin kotiin.
Sitten joskus kun on rahaa ja aikaa niin aion hankkia oman koiran, pomeranian rotuisen heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|