|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 12:20 am
Wicked Puikoilla pitaa syoda. whee jep suu 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 6:14 am
Aeris89 Wicked Puikoilla pitaa syoda. whee jep suu 3nodding kylla, puikoilla on mukava syoda 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 26, 2005 9:47 am
AoiOnagan halpispikaruokaresepti: Tarvitaan: 1 (tai 2) kananmunaa, ruisleipaa (mieluummin sellaista joka ei ole limpussa eika kauhean makeaa), lisukkeita maun (tai jaakaapin sisallon) mukaan. Paista kananmuna pannussa tai mikrossa (kiireen ja mahdollisuuksien mukaan), lammita myos ruisleipa. Kananmuna vaan leivan valiin ja sinne myos salaattia, ketsuppia, sinappia tai ihan mita tahansa. Nopea tehda ja syoda. Vahan niinkuin hampurilainen mutta ei ihan. .__o
Maustamaton, rasvaton jugurtti + vadelmakeitto + ruisleseet = <3___<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 6:33 am
Mulla tekee niin mieli lasagnea...pitaisikohan kokeilla laittaa jauhelihan sijaan jotain muuta lasagnelevyjen valiin...miltakohan tonnikalamaistuisi? confused Urgh,miten onkin nain nalka.Keskiviikkona saa veronpalautukset ja mie voin vihdoin syoda. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 6:42 am
Tonnikalalasagne on muuten yksi parhaista asioista mita olen suuhuni laittanut blaugh Ala-asteella keittaja teki sita aina valilla. Olen yrittanyt suostutella aitia laittamaan, muttei ainakaan viela ole onnistunut. Ehka sitten kun itse opin ruokaa laittamaan (tapahtuu milloin!? heh..) voisin alkaa kokeilemaan naita kokeiluja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 9:12 am
AoiOnaga AoiOnagan halpispikaruokaresepti: Tarvitaan: 1 (tai 2) kananmunaa, ruisleipaa (mieluummin sellaista joka ei ole limpussa eika kauhean makeaa), lisukkeita maun (tai jaakaapin sisallon) mukaan. Paista kananmuna pannussa tai mikrossa (kiireen ja mahdollisuuksien mukaan), lammita myos ruisleipa. Kananmuna vaan leivan valiin ja sinne myos salaattia, ketsuppia, sinappia tai ihan mita tahansa. Nopea tehda ja syoda. Vahan niinkuin hampurilainen mutta ei ihan. .__o
Maustamaton, rasvaton jugurtti + vadelmakeitto + ruisleseet = <3___<3 Kananmuna paistettuna, ruisleipa ja juustoa on mun herkkuani. Ruisleivalle ketsuppia, tonnikalaa, ja juustoa ja uuniin on myos nannaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 9:16 am
Ma teen usein makaronilaatikkoa omalaatuisilla taytteilla. Ja hyvaa tulee.
Valkoiset pavut, tonnikala, tomaattimurska. Ja ei... ei kaikkia samaan wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 28, 2005 1:47 am
soin tossa juuri fetajuusto salaattia ja lasagnea 3nodding nyt pamahdan,olen niin tays sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|