Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Tjo alla Kramgoa-ungdoms kompisar!

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mushi

Unleashed Pawn

PostPosted: Mon Oct 14, 2019 6:52 pm

Hundra år har man hunnit fylla (30 år 2019), när jag hängde här car man runt 15...
Tiden går snabbt, för snabbt, och man tappar bort folk påvägen.
Såhär mitt i natten när min insomnia är som värst fick jag en nostalgisk tripp och gick in här, läste några otroligt gamla (och delvis knäppa samt pinsamma) inlägg från förr.
Skratt och gråt har man delat med många här inne, och då brukade jag se detta se detta som min familj utanför blodsband..

Nu har jag inte hört något från någon förutom Drevlin som fortfarande är en utav mina bästa vänner, träffat några gamla själar som bor i V-ås utöver de - men då jag fått en hel del problem med mentala hälsan (utöver de jag hade förr, ha!) Så umgås jag knappt med folk idag.

Jag ritar fortfarande, är en spelnörd så de skriker om det och har spenderat en stor del av tiden i World of warcraft som Marcus & Co lurade in mig i!
Bor själv med två katter på 8e våningen. Tagit rollen som surtant på allvar numera också. wink

Vore kul att höra av folk från dåtiden, veta vad folk gör idag, hur ni mår..!
Kanske t.o.m ses igen någon gång, skrapa ihop ett J-cult get-together nånstans och prata gamla minnen?

Hoppas iaf att majoriteten mår bra, och vill ge alla en "=kram=" som man brukade göra då.
Ni finns fortfarande i mina tankar!

Radio, ninja-fasoner, fiske klubben, kram kalasen, konstiga konsthörner, blommor och tistlar, ica, quote trådar, bild trådar.. vad mer hann vi med i vår ungdom?
Spenderade ju var och varannan dag här inne, och jag måste erkänna att jag saknar det, även om jag nu är gammal och grå.

Vi kanske skulle kunna skapa en discord grupp och samla gammalt folk i igen? ^^

Kram på er! <3
Och vill ni höras av finns jag på Discord; Náia#8107
PostPosted: Sat Mar 06, 2021 1:07 pm

JA
ok inget träff just nurå lol pandemi osv (fast jag är vaccinerad!!!!)
men ok får väl lista ut hur Discord fungerar igen, jag tror att jag heter mini-Miku där, annars kan ni testa med eller utan bindestreck, mellanslag osv you get it.

Idk ni ser väl att jag har återkommit hit då och då men jag finns på Twitter och Tumblr nuförtin.

Jag tror att jag inte håller på och japannördar mig men sen så gör jag ändå det typ lyssnar på Baby Metal på jobbet osv.

Edit: Jag hittade mitt namn!
mini Miku#4012

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Mushi

Unleashed Pawn

PostPosted: Sun Mar 21, 2021 10:00 am

Mikusagi

¨
Vi måste nästan göra en discord kanal för oss och FÖRHOPPNINGSVIS hittar folk dit, eller så får vi tag i folk här å där som droppar in via ord utanför Gaia..!

Det Svenska Gillet är nu skapat.
Bjud in alla du kommer förbi som brukade leka med oss!

https://discord.gg/qzWC3wBswC

Skickar många nostalgi-kramar till alla som någonsin läser det här, och tack för att ni alla var del av min ungdom, innan man totalt vissnade bort. heart
PostPosted: Fri Mar 26, 2021 11:03 am

heart
Mikusagi
JA
men ok får väl lista ut hur Discord fungerar igen, jag tror att jag heter mini-Miku där, annars kan ni testa med eller utan bindestreck, mellanslag osv you get it.

Idk ni ser väl att jag har återkommit hit då och då men jag finns på Twitter och Tumblr nuförtin.

Jag tror att jag inte håller på och japannördar mig men sen så gör jag ändå det typ lyssnar på Baby Metal på jobbet osv.

mini Miku#4012

Baby metal spelade här i sthlm förra året eek heart

Lingonsylt

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Fri May 28, 2021 2:37 pm

Lingonsylt
heart
Mikusagi
JA

mini Miku#4012

Baby metal spelade här i sthlm förra året eek heart

VA?!!!!!!!!!!!!!
PostPosted: Fri May 28, 2021 2:43 pm

Ursäkta, vem är Lucifer of Love?

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50