|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2018 1:41 am
Kaas is altijd goed.. Wij hadden gister macaroni met ham, groente en kaas.. Nog een hele bak vol over mrgreen
Heb een eenmalige box hello fresh besteld, we hadden een code van philips waarbij je hem gratis kon proberen. Ik ben benieuwd, komt over 2 weken biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2018 2:29 am
We gaan vanavond voor de patat XP Gisteren was het tosti's smile Zalmpaté bevoel Lemau best wel smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2018 1:45 am
Zalmpathe? Nooit van gehoord, klinkt als kattenvoer ninja
Ik vind het altijd zo intigrerend om op de markt langs de visboer te lopen, al die soorten mooie vissen... Wil tijdens mijn verlof ooit verse calamares kopen en maken biggrin Eigenlijk koop/bereid ik nooit verse vis. Hooguit mootje zalm uit de diepvries.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2018 1:55 am
Ik wil morgen eens proberen om uitjes te carameliseren, en dan met wat couscous. Ik loop de laatste tijd beetje door 24kitchen recepjesheen te bladeren en haal eruit wat ik leuk vindt 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2018 1:19 am
Die hebben ook leuke recepten, wij hadden voor het kerstdiner iets van hun site gemaakt geloof ik biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2018 1:29 am
Daaamn het is een echte aanrader! Rode uitjes bakken met wat kanneelpoeder en halverwege rozijntjes toevoegen! Ik at spontaan een 2 persoon maaltijd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2018 2:13 am
Zalmpate schijnt lekker te zijn XP Katten zullen ook niet klagen XP
Gisteren banenenpannenkoekjes gemaakt. 1 banaan op 2 eieren. Niet helemaal geslaagd, maar wel lekker. Vult alleen niet echt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2018 2:42 am
Dat soort healthy pannekoekjes lukken bij mij nooit. Liever een dikke vette uitsmijter met spek xp Soms even compenseren door een lekkere gevulde salade als avond eten te doen (..ook geen straf).
Zo'n hello fresh box is een leuk concept, alleen zijn voor ons de porties iets aan de kleine kant en zouden we wat minder vaak vega eten (lossen we nu op door er gewoon nog vlees naast te maken haha). Leuk voor een keertje... je proeft nog eens wat anders zoals eh parelgort?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2018 3:07 am
ik had laatst een 'pastaschotel zonder pasta'. Alles op basis van groente, met een beetje kipfilet. Gemalen bloemkool als 'pasta'. Was erg lekker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2018 12:53 am
Vind die bloemkool of brocolli rijst dingen ook altijd wel lekker, maar wordt soms ook wat snel saai en het vult me niet altijd voldoende..
Nu in verlof lekker veel structuur (tegenover het onregelmatige werken normaal). Doe standaard nu 1 x per week boodschappen en dan heerlijk de hele week voort kunnen, misschien nu tussentijds een keertje voor kleine dingen maar zo fijn om niet dagelijks naar de supermarkt te hoeven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2018 12:51 am
zaterdag uit eten en vandaag uit eten. Kom maar op! Daarna wordt het weer weken zelf koken XP En gezond zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2018 1:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2018 2:02 am
de zaterdag was grieks, de maandag was sushi
Eergisteren taco's gegeten, vandaag de leftovers. Gisteren chili con carne, morgen de leftovers. 2 dagen niet koken, yay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |