Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Ragnarok online? Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Sostrate

PostPosted: Sat Jan 20, 2007 12:45 pm

kureyuki
fy faaaaan vad segt att lvla en FS aco till job 50 .__.
Hahahaha xD WORD
Men amatsu funkar jue ^^;

vad är det för rates på servern?x:
PostPosted: Thu Jan 25, 2007 5:18 pm

Sostrate
kureyuki
fy faaaaan vad segt att lvla en FS aco till job 50 .__.
Hahahaha xD WORD
Men amatsu funkar jue ^^;

vad är det för rates på servern?x:
jag spelar på IRO Chaos /heh

jag vart priestess i förrgårnatt iaf *glad*

kureyuki

Destructive Glitch

Hopey

PostPosted: Thu Feb 08, 2007 3:25 am

Det är därför man spelar med någon då man gör en FS priest/aco.
Då tar det ju inte så jättelång tid. =o

Levla ensam som FS priest/aco suger så otroligt hårt.
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 2:29 am

Hopey

Det är därför man spelar med någon då man gör en FS priest/aco.
Då tar det ju inte så jättelång tid. =o

Levla ensam som FS priest/aco suger så otroligt hårt.
det e hur svårt som helst att hitta party till en FS aco när det tänkbara partyt lika lätt kan få tag på passande FS priest
priest > aco, så enkelt är det

jag menar i början är det jättelätt (de första 40-50 base lvls), många FS blir ju inte job 50 så det finns gott om priests som är lägre lvl än en aco som vill bli job 50

kureyuki

Destructive Glitch

MeroWinger

PostPosted: Fri May 11, 2007 4:22 pm

Lirat RO i några år nu, varit GM ett tag också, men nu lirar jag på RebirthRO med en kompis.
PostPosted: Sun May 13, 2007 1:20 am

Jag har en Priest som är så nära att bli High Priest, men jag ger upp hela tiden. xD

Cascade of Razors

kureyuki

Destructive Glitch

PostPosted: Mon May 14, 2007 9:12 am

Anashi`
Jag har en Priest som är så nära att bli High Priest, men jag ger upp hela tiden. xD
/pat ge inte upp
PostPosted: Tue Sep 25, 2007 2:20 pm

kureyuki
Anashi`
/pat ge inte upp
DEX+ME=win i niff :'>

Anubis är ett jävligt bra ställe att lvla på också om du har superheal eller TU (nere i pyramiden alltså) 3nodding det blev serverns( den jag spelar på) nya seals ;D

Å andra sidan är det inte så jobbigt att lvla en fs egentligen..men det beror ju på om man kör fs direkt eller kör en restat efteråt för omg vad man kan samla på sig monster om man har tillräckligt med vit,int och dex+phen card..fler grejer man kan ha på är väl också ett plus.

Är det någon/några som provat de nya klasserna? (Ninja, Soul linker, Taekwon Master, Gunslinger)
O-o Soul Linker är läskiga buffare...Är man i pvp eller WoE så kan man få äckligt jobbiga attacker på sig, men det blir bara roligt..fast Hunter Spirit suger faktiskt ^^; vet inte riktigt vad de tänkte, eller har någon listat ut hur den ens kan bli effektiv? (För de som inte vet: Summon the spirit of history's most popular Hunter and endow its abilities on a targeted Hunter, temporarily enhancing that Hunter's Beast Bane skill according to the Hunter's STR....hunters lever på dex >: ? )

Ninjor är faktiskt ganska roliga och jag är nyfiken på deras Asuraliknande attack o: den drar HP istället för SP och tja....man kan göra extrem skada. Inte i pvp, men ändå XD
Samma med throw coin O: den kostar som tusan men 10k skada är inte illa (om jag inte minns fel då..)

Och gunslingers har någon skill som faktiskt gör ont och ignorerar prästernas pneuma D:

NEJ JAG HAR INTE SPELAT T____T*harkel*

Sostrate

kureyuki

Destructive Glitch

PostPosted: Wed Jan 23, 2008 9:55 pm

hmm, spelar ju på officiell server, där finns inte stat reset.

har precis rebirthat min priestess, nu är hon söt liten aco ^^

hunterlink kan vara bra för dex/str builds, dvs pure strafing builds. javlar vilken dmg dom kan göra då =D
jag har en SL och jag gillar/gillade att linka min priestess och springa runt och äga allt med HL =D

PostPosted: Sun Jan 31, 2010 9:24 am

Verkar rätt gay. valkyrie servern går ju fan inte att uppdatera längre(den lagliga gratis servern)

Anarchy Panty

6,100 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Noob wrangler 100
  • Forum Dabbler 200
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games