|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 6:11 am
Och, E Nomine! Ehkä yksi parhaista syistä opiskella saksaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 6:15 am
Dimnarion Sirfalas Onko kukaan teistä tekee omaa musaa? Tarkoitan kone ohjelmillä? Jos on seimmeista porukkaa, niin saisinko tietää minkälaista ohjelmia käytätte? Minä en ole muuta kuin ihan vaan pilaillut Macin CarageBand-ohjelmalla. >.< Ihan hauskaa se on, vaikka ei oikein löydäkään niitä ääniä mitä haluaisi kun se on niin minimaalinen ohjelma. Hienoja rytmejä kyllä löytyy. :'D Kehittelin sellaisen kappaleen että se jaksaa naurattaa siskoa vieläkin. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 6:26 am
Ai niin!
TJEU: Muse - Assassin
Alkusoolot on aivan mahtavat. Ostin Musen uusimman levyn kun Absolution oli vallan loistava, ja en ole kyllä katunut. Kävi kuin Radiohead OK Computerinkin kanssa, parin epäuskoisen kuuntelukerran jälkeen ikään kuin naksahti ja aloin pitää ihan hullusti ja kuuntelen vieläkin ihan koukussa. :'D
Ai että kun Radioheadilta pitäisi ostaa lisää musiikkia, omistan vasta OK Computerin ja Kid An, sekä laulajan sooloalbumin jota en kaikessa kiiressä ole edes ehtinyt kuuntelemaan [äidin heräteostos kun oli niin nätit kannet, nähdessäni ostoksen tokaisin että sehän on Radioheadin laulaja ja nappasin itselleni xP]. Sekä jonkun Japanin keikan live-levyn mutta se kun ei iskenyt pari vuotta sitten niin on nyt kadonnut jonnekin muiden levyjen sekaan.
Mewiltä aion kanssa ostaa aiempaa musiikkia sekä uusimman, Mewiltä kun omistan vasta Frengersin ja Triumph for a Manin. Muusta musiikista sen verran että Coldplayn kaikki 3 levyä omistan, joskin alan olla jo kyllästynyt niihin, sekä sen että minulle Linkin Parkin musiikki alkaa olla jo addiktio. Lainasin kummatkin levyt Linkin Park-fani-kaveriltani ja nyt kuuntelen niitä vähän liikaakin. Periaatteessahan minulla ei siis niitä levyjä ole muuta kuin digitaalisessa muodossa, mutta mitäs tuosta. ;D Uusimman levyn aion kanssa lainata sitten toukokuussa kaverilta heti kun se on sen ostanut, pari kappaletta olen jo kyseiseltä levyltä kuullut. EI KUULOSTANUT YHTÄÄN LINKIN PARKILTA! O: Mutta ihan hyvältä silti. :] Odotan kovasti.
Ja satunnaisesti... Pidän kovasti Björkin musiikista, äitini ansiosta omistamme montakin levyä, ja toista laitaa; isä omistaa niin paljon rockia että olen sitä minäkin kuunnellut. AC/DC:tä enimmäkseen. Ja sitten kuuntelen paljon klassistakin musiikkia, Mozartia kuunnellaan viikonloppuisin silloin kun syödään pastaa. :'D [sitten kun kuulee Mozartia jossain muussa tilanteessa tulee HIRVEÄ nälkä D: XD]
Mutta nyt tämä musasaarnaus saa riittää, koska olen kirjaston koneella ja aika on vähissä. xP Joten jos jokin noista "rang bells" [englanti alkaa upota liiankin hyvin], niin kommentoikaa ihmeessä. :]
Ihan tarpeeksi tuli kyllä tekstiä nytten. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 8:01 am
Oohhohhoo! Ostin kaksi Musen vanhempaa levyä, kummatkin vähän päälle seitsemällä eurolla~! MHAHAHAA! <3 Origin of Symmetry ja Showbiz. En osaa vielä päättää kumpi on parempi. ;o Ehkä ensimmäiseksi mainittu. Vanhemmassa Musessa on ihanaa säröä ja se on jännällä tavalla kummallisempaa. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 3:43 am
Tällä hetkellä Mindless Self Indulgencea. Netistä on löytynyt jonkin verran. ''>.> Tämä on kaikkea muuta kuin helppoa musiikkia. x3
TJEU; MSI -- Shut Me Up MSI -- Kill The Rock MSI -- Bed of Roses
Ja-ja-ja... Sitten otin kai kesämusiikikseni Gorillazin 19-2000-kappaleen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 10:43 am
Amitie Tällä hetkellä Mindless Self Indulgencea. Netistä on löytynyt jonkin verran. ''>.> Tämä on kaikkea muuta kuin helppoa musiikkia. x3
Hassua, minäkin olen innostunut vastikään MSI:stä. Shut me up ensin, sitten Kill the Rock (tämänhetkinem suosikkibiisini) ja muita... Mutta en pidä yhtyeestä viestin/kapinallisuuden vuoksi, vaan ihan sen takia, miltä musiikki kuulostaa. Kivalta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:42 pm
Perhana.. Kuuntelin just Sonata Arctican Still loving you (skorppareitten coveri) ja käskettiin laitta hiliemmalle.. Raiskaavat hyvän kappaleen! Eikö muuten hiton ärsyttävää, voisin hankkia tällaisen paidan, mutta niitä on vain kokona XL!! Pienempiä kokoja löytyy vain naisten paidoissa... Vaikka nainen olenkin en halua sellaista... liian neitimäistä. .p mutta, olen nähtävästi liian pieni ollakseni hevifani. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 3:54 am
Hihihii~ pääsen vähän valistamaan ihmisiä täälläkin twisted
Pintandwefall 3nodding
Ettikää vaikka mikserin sivuilta, en osaa linkkejä laittaa näihin kommentteihin, en ole tietokone ekspertti sweatdrop Suosikki biisit on ehkä Angela Brown tai What is shark uusimmalta levyltä ^o^.
Ja sithän sitä lisäks vois tähän laittaa Maximum the hormonea whee Bändi tekee Rock/Heavy musaa, hyvin sekoteltuna biiseissä, ja siks niin mukaansa ottavaa musaa wink Maximum the hormone - What's up people?! Maximum the hormone - Koi no megalover
Eli siis kuuntelemaan!~ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 5:40 am
Zeggo Amitie Tällä hetkellä Mindless Self Indulgencea. Netistä on löytynyt jonkin verran. ''>.> Tämä on kaikkea muuta kuin helppoa musiikkia. x3
Hassua, minäkin olen innostunut vastikään MSI:stä. Shut me up ensin, sitten Kill the Rock (tämänhetkinem suosikkibiisini) ja muita... Mutta en pidä yhtyeestä viestin/kapinallisuuden vuoksi, vaan ihan sen takia, miltä musiikki kuulostaa. Kivalta. Samat sanat. O: Sanoitukset eivät aina osu nappiin, ihan kivaa kielenkäyttöä siis, mutta melodiat ovat... miten sen sanoisi... psykedeellisen hauskat, niin että niihin jää koukkuun. :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 11:49 am
Amitie Zeggo Amitie Tällä hetkellä Mindless Self Indulgencea. Netistä on löytynyt jonkin verran. ''>.> Tämä on kaikkea muuta kuin helppoa musiikkia. x3
Hassua, minäkin olen innostunut vastikään MSI:stä. Shut me up ensin, sitten Kill the Rock (tämänhetkinem suosikkibiisini) ja muita... Mutta en pidä yhtyeestä viestin/kapinallisuuden vuoksi, vaan ihan sen takia, miltä musiikki kuulostaa. Kivalta. Samat sanat. O: Sanoitukset eivät aina osu nappiin, ihan kivaa kielenkäyttöä siis, mutta melodiat ovat... miten sen sanoisi... psykedeellisen hauskat, niin että niihin jää koukkuun. :D Harvat pystyvät laulamaan kuin MSI:n solisti, joten muusikkokin jo innostuu : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 1:03 am
Zeggo Amitie Zeggo Amitie Tällä hetkellä Mindless Self Indulgencea. Netistä on löytynyt jonkin verran. ''>.> Tämä on kaikkea muuta kuin helppoa musiikkia. x3
Hassua, minäkin olen innostunut vastikään MSI:stä. Shut me up ensin, sitten Kill the Rock (tämänhetkinem suosikkibiisini) ja muita... Mutta en pidä yhtyeestä viestin/kapinallisuuden vuoksi, vaan ihan sen takia, miltä musiikki kuulostaa. Kivalta. Samat sanat. O: Sanoitukset eivät aina osu nappiin, ihan kivaa kielenkäyttöä siis, mutta melodiat ovat... miten sen sanoisi... psykedeellisen hauskat, niin että niihin jää koukkuun. :D Harvat pystyvät laulamaan kuin MSI:n solisti, joten muusikkokin jo innostuu : D Sanos muuta, ja energiaa riittää vaikka muille jakaa. :P Loistavaa lenkkeilymusaa, muuten. :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 7:50 am
Amitia Zeggo Amitie Zeggo Amitie Tällä hetkellä Mindless Self Indulgencea. Netistä on löytynyt jonkin verran. ''>.> Tämä on kaikkea muuta kuin helppoa musiikkia. x3
Hassua, minäkin olen innostunut vastikään MSI:stä. Shut me up ensin, sitten Kill the Rock (tämänhetkinem suosikkibiisini) ja muita... Mutta en pidä yhtyeestä viestin/kapinallisuuden vuoksi, vaan ihan sen takia, miltä musiikki kuulostaa. Kivalta. Samat sanat. O: Sanoitukset eivät aina osu nappiin, ihan kivaa kielenkäyttöä siis, mutta melodiat ovat... miten sen sanoisi... psykedeellisen hauskat, niin että niihin jää koukkuun. :D Harvat pystyvät laulamaan kuin MSI:n solisti, joten muusikkokin jo innostuu : D Sanos muuta, ja energiaa riittää vaikka muille jakaa. :P Loistavaa lenkkeilymusaa, muuten. :D Mhwahhahaaa, MSI rocks. x3 Minä niitä kappaleita löysin ja Amitiallekin tyrkytin. :'D Tosin Shut me up-kappaleen Amitia oli saanut mesen kautta kaveriltaan. x3 Mutta muuten minä juu hankin kaikki. >8D Shut me uppia tuli kuunneltua pakonomaisesti joka välissä ja sitten oli pakko saada lisää.
Minäkin pidän MSIstä enemmänkin soundin vuoksi, en niitten ei-niin-siistien sanoitusten takia. Ja kyllä, erittäin loistavaa lenkkeily[ja riehumis!]musaa. x3
Tällä hetkellä kuuntelen jatkuvast Nine Inch Nails-yhtyettä. Kuulin Burn-kappaleen Natural Born Killersin soundtrackia kuunnellessa ja sitten hankin lisää. Only-kappale on kyllä yksi nerokkaimmista kuulemistani kappaleista. 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|