|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 6:19 am
Mikä sinun nimesi on? -Laura Minkä maalainen sinä olet? - suomalainen Mistä sinä olet? - Suomesta Missä sinä asut? - Etelä-Suomi Mitä kieliä puhut? - suomea, englantia, ruotsia, vähäsen saksaa Kuinka vanha olet? - 17- vuotias Mitä sinä teet työksesi? - opiskelija
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 8:19 am
Mikä sinun nimesi on? -Emmi Minkä maalainen sinä olet? - suomalainen Mistä sinä olet? - Suomesta, Porista. Missä sinä asut? -Porissa. Mitä kieliä puhut? - Suomea, heikolla menestyksellä ruotsia, englantia ja jonkin verran japania, opettelen tällä hetkellä latinaa biggrin Kuinka vanha olet? -16 Mitä sinä teet työksesi? -Olen toistaiseksi opiskelija
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 4:34 pm
Jokainen on suomalainen Suomi Kilta:ssa. xp Mä ei ole suomalainen. Oon Amerikkalainen... sweatdrop Ja mun suomen kieleni on paska! rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 1:59 pm
Mikä sinun nimesi on? ~Aino Minkä maalainen sinä olet? ~ suomalainen Mistä sinä olet? ~ Suomesta, Porista. Missä sinä asut? ~Porissa. Mitä kieliä puhut? ~ Suomea, takeltelevaa englantia, huonoa ruotsia ja huonoa saksaa ja pakkojapania. Kuinka vanha olet? ~Vasta 15 Mitä sinä teet työksesi? ~Voitan teidät kaikki - olen peruskoulussa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 2:57 am
mä oon olli 13 v et sillee harrastan snoukkaust ja katon idolsii ja äänestän Anna abreuta parhaani mukaan äänestäkää tekin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 3:03 am
HellSing_ Angel[SM] mä oon olli 13 v et sillee harrastan snoukkaust ja katon idolsii ja äänestän Anna abreuta parhaani mukaan äänestäkää tekin Ari FTW! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 4:57 am
Pikku-Timppa HellSing_ Angel[SM] mä oon olli 13 v et sillee harrastan snoukkaust ja katon idolsii ja äänestän Anna abreuta parhaani mukaan äänestäkää tekin Ari FTW! surprised ANNA kyl arikin on ihan hyvä mut anna ja ari säilyy siel pisimpään ja kohtaa toisensa siin vikas finaalis ja anna voittaa ku äänestän sitä satakakskytä kertaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 8:41 am
HellSing_ Angel[SM] Pikku-Timppa HellSing_ Angel[SM] mä oon olli 13 v et sillee harrastan snoukkaust ja katon idolsii ja äänestän Anna abreuta parhaani mukaan äänestäkää tekin Ari FTW! surprised ANNA kyl arikin on ihan hyvä mut anna ja ari säilyy siel pisimpään ja kohtaa toisensa siin vikas finaalis ja anna voittaa ku äänestän sitä satakakskytä kertaa Mmh.. Kenties. surprised Mut ihan vaan minun mielestäni arilla on parempi lavakarisma... Tosin nyt menee sen verran offtopic että en ainakaan jatka aiheesta enempää. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 8:55 am
Mik� sinun nimesi on? Laura Mink� maalainen sin� olet? Suomalainen Mist� sin� olet? Alunperin Helsingistä Miss� sin� asut? Grevenbroichissa Saksassa Mit� kieli� sin� puhut? Suomi, englanti, saksa, ruotsi Kuinka vanha sin� olet? 21 Mit� sin� teet ty�ksesi? Lomailen tällä hetkellä. wink Kouluun pitäisi hakea jatkamaan opiskelua täällä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 6:08 am
Mikä sinun nimesi on? Veera. Minkä maalainen sinä olet? Suomalainen. Mistä sinä olet?. Suomesta Missä sinä asut? Keski-Suomessa, lähes metsässä. Mitä kieliä sinä puhut? Suomea, englantia, ruotsia, vähän saksaa. Kuinka vanha sinä olet? 15, ensi kesänä 16. Mitä sinä teet työksesi? Opiskelen vielä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 11:15 am
Mikä sinun nimesi on? En kehtaa sanoa oikeaa nimeäni, joten kutsukaa Siipuksi. 3nodding Minkä maalainen sinä olet? Suomalainen Mistä sinä olet? Itä-Suomesta Missä sinä asut? Kiteellä. Todella pieni paikka, lähes Venäjän rajalla. sweatdrop Mitä kieliä sinä puhut? Suomea. Englantia aika hyvin. Ruotsia (jotenkuten), ihan vähän saksaa ja ranskaa. Kuinka vanha sinä olet? Täytän 9 toukokuuta 17 vuotta. blaugh Mitä sinä teet työksesi? Opiskelen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 2:57 am
Mikä sinun nimesi on? Annikki
Minkä maalainen sinä olet? Suomalainen.
Mistä sinä olet? Suomesta.
Missä sinä asut? Tällä hetkellä Raumalla.
Mitä kieliä sinä puhut? Suomea, englantia, ruotsia ja vähän ranskaa. (Ja olen myös opiskellut jonkin verran japania ja venäjää ja virokin kiinnostaisi. x])
Kuinka vanha sinä olet? Elokuussa 16. ^^
Mitä sinä teet työksesi? Opiskelen vielä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 3:02 am
Mik� sinun nimesi on? Katri Mink� maalainen sin� olet? Suomalainen Mist� sin� olet? Periaatteessa olen kotoisin Suomesta, mutta synnyin Hollannissa, kun äiti ja iskä oli siellä työmatkalla tai jotain. Mutta.. en osaa sanaakaan Hollantia enkä edes muista sieltä mitään crying Miss� sin� asut? Suomessa, Enonkoskella. U know, Savonlinnan lähellä Mit� kieli� sin� puhut? Suomea, englantia, saksaa jonkin verran, vähän ruotsia ja muutamia sanoja japania ja ranskaa. Kuinka vanha sin� olet? 14 Mit� sin� teet ty�ksesi? koulussa olen vielä sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 11:18 am
Mikä sinun nimesi on? Sanna Minkä maalainen sinä olet? suomalainen Mistä sinä olet? syntyjäni Utsjoelta Missä sinä asut? Vaasassa Mitä kieliä sinä puhut? suomea, englantia, ruotsia, sekä hitusen ranskaa, saksaa ja venäjää. Kuinka vanha sinä olet? 17 Mitä sinä teet työksesi? olen opiskelija
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 24, 2007 3:50 am
Mikä sinun nimesi on? Oikeaa nimeä en kerro, mutta lempinimi on Bääbi tai Lammas. Itse kyllä pidän enemmän lempinimestä Mei.
Minkä maalainen sinä olet? Suomalainen
Mistä sinä olet? Lumijoelta
Missä sinä asut? Raahessa
Mitä kieliä sinä puhut? Ruotsia, suomea, Japania, Englantia, pari sanaa kiinaa, sanan saksaa biggrin , ja osasin joskus laskea espanjaksi kymmeneen, tainnut se taito kyllä kadota jo.
Kuinka vanha sinä olet? 13. kohta 14.
Mitä sinä teet työksesi? Opiskelen yläasteella.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|