|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 6:19 am
Mikä sinun nimesi on? -Laura Minkä maalainen sinä olet? - suomalainen Mistä sinä olet? - Suomesta Missä sinä asut? - Etelä-Suomi Mitä kieliä puhut? - suomea, englantia, ruotsia, vähäsen saksaa Kuinka vanha olet? - 17- vuotias Mitä sinä teet työksesi? - opiskelija
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 8:19 am
Mikä sinun nimesi on? -Emmi Minkä maalainen sinä olet? - suomalainen Mistä sinä olet? - Suomesta, Porista. Missä sinä asut? -Porissa. Mitä kieliä puhut? - Suomea, heikolla menestyksellä ruotsia, englantia ja jonkin verran japania, opettelen tällä hetkellä latinaa biggrin Kuinka vanha olet? -16 Mitä sinä teet työksesi? -Olen toistaiseksi opiskelija
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 4:34 pm
Jokainen on suomalainen Suomi Kilta:ssa. xp Mä ei ole suomalainen. Oon Amerikkalainen... sweatdrop Ja mun suomen kieleni on paska! rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 1:59 pm
Mikä sinun nimesi on? ~Aino Minkä maalainen sinä olet? ~ suomalainen Mistä sinä olet? ~ Suomesta, Porista. Missä sinä asut? ~Porissa. Mitä kieliä puhut? ~ Suomea, takeltelevaa englantia, huonoa ruotsia ja huonoa saksaa ja pakkojapania. Kuinka vanha olet? ~Vasta 15 Mitä sinä teet työksesi? ~Voitan teidät kaikki - olen peruskoulussa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 2:57 am
mä oon olli 13 v et sillee harrastan snoukkaust ja katon idolsii ja äänestän Anna abreuta parhaani mukaan äänestäkää tekin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 3:03 am
HellSing_ Angel[SM] mä oon olli 13 v et sillee harrastan snoukkaust ja katon idolsii ja äänestän Anna abreuta parhaani mukaan äänestäkää tekin Ari FTW! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 4:57 am