Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
Wel jammer!

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Iterniula

750 Points
  • Gaian 50
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Mon Nov 22, 2010 3:04 am

Dat er hier best weinig activiteit is. Ik praat namelijk wel graag met Nederlandse mensen, op zo'n Engelse site. Maar ja!

Hoi, hoe heet jij?
PostPosted: Tue Nov 23, 2010 2:16 am

Hier op gaia heet ik Dienuh

Helaas was het eerst druk en is het opeens afgenomen... Maar hopelijk brengen de nieuwe mensen weer wat drukte in de brouwerij

PS. ben nederlands en samen met Dregons (mijne swester/gezusterte) heb ik deze guild opgericht...

Er zitten hier ook Niet Nederlanders tussen die voor de een of andere reden Nederlands willen leren...  

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500

Lolita_Doll_Sakurai

PostPosted: Tue Nov 23, 2010 3:00 am

Kilth hier :3
Helaas gebeurt dat vaker in guilds waar ik zit, of topics die ik opricht xD maar goed nadeel is bij mezelf dat ik de tijd moet verdelen in werken, ps3 games & friends, er naast nog een wii en ps2 (ben dol op gamen) en speel ik omg ook nog eens WoW gonk
Dan heb je op internet ook nog eens de vele sites waar je lid bent en moet ik me drukke cosplay maken niet vergeten rofl
PostPosted: Wed Nov 24, 2010 12:36 pm

Ik moet eerlijk zijn, ik ben wel mede eigenaar, maar ik vergeet vaak dat deze guild bestaat xD. Maar ik ga mijn best doen en praten biggrin bij dingen waar ik iets zinnigs te zeggen heb dan wel, ik heb geen zin om overal in het niets "hallo" te zetten, vooral niet als er iets serieus aan de gang is.. hmm.. owke, sweatdrop ik draaf iets te ver door.

Hoi, Ik ben dregons (m'n echte naam hoor je misschien later, ben een van die mensen die niet al te graag persoonlijke info via internet deelt met iedereen) *steekt hand uit* alles goed?

Dregons
Vice Captain

Invisible Regular

13,900 Points
  • Protector of Cuteness 150
  • Bunny Spotter 50
  • Bunny Hunter 100

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Sat Nov 27, 2010 3:38 pm

smile Dan zouden jullie iets leuks moeten verzinnen met om het guild te promoten smile en de aandacht te lokken van de leden.

Misschien iets met sinterklaas..
PostPosted: Sun Nov 28, 2010 6:27 am

Pingching
smile Dan zouden jullie iets leuks moeten verzinnen met om het guild te promoten smile en de aandacht te lokken van de leden.

Ja goed idee biggrin alleen, heb jij een idee wat?

Dregons
Vice Captain

Invisible Regular

13,900 Points
  • Protector of Cuteness 150
  • Bunny Spotter 50
  • Bunny Hunter 100

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Sun Nov 28, 2010 10:30 am

Dregons
Pingching

Laten we sinterklaas vieren met het guild.
Dat iedereen met sinterklaas een mini lijstje in mag vullen van item op gaia tot 5 K of 2,5 desnoods.

Soort van lootjes trekken..en dat men 10 items op mag schrijven binnen het limiet 5/2,5 K en dat je zeg maar voor iemand anders dan items koopt binnen dat bedrag en iemand anders dat dan ook voor jou voor sinterklaas.

Verder wedstrijden met sinterklaas van avi na fotografie tot grafisch ontwerp tot tekeningen of het ideale sinterklaas verhaal of desnoods gedichten.

Desnoods het beste sinterklaas gedicht wint een item.

Vind je het wat?
PostPosted: Sun Nov 28, 2010 10:44 am

Pingching
Dregons
Pingching

Dat iedereen met sinterklaas een mini lijstje in mag vullen van item op gaia tot 5 K of 2,5 desnoods.

Soort van lootjes trekken..en dat men 10 items op mag schrijven binnen het limiet 5/2,5 K en dat je zeg maar voor iemand anders dan items koopt binnen dat bedrag en iemand anders dat dan ook voor jou voor sinterklaas.

Verder wedstrijden met sinterklaas van avi na fotografie tot grafisch ontwerp tot tekeningen of het ideale sinterklaas verhaal of desnoods gedichten.

Vind je het wat?

wel grappig alleen wat laat nu ben ik bang.. zelf heb ik amper tijd.. maarjah als je een guild announcement wilt sturen mag dat.. nu je crew member bent wink

Let wel op... Deze actie moet Nederlands EN Engels talig zijn....  

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Sun Nov 28, 2010 12:19 pm

Dienuh
Pingching
Dregons
Pingching

Vind je het wat?

wel grappig alleen wat laat nu ben ik bang.. zelf heb ik amper tijd.. maarjah als je een guild announcement wilt sturen mag dat.. nu je crew member bent wink

Let wel op... Deze actie moet Nederlands EN Engels talig zijn....

Mja ik stuur wel ff één rond die mee wil doen.
Aan de hand van die namen kunnen we wellicht wel sinterklaas vieren met lootjes en dat ze zich op moeten geven voor dinsdag dan hebben ze tot zondag om 5 k bij elkaar te krijgen.
PostPosted: Tue Nov 30, 2010 4:25 am

Engelse doen niet aan sinterklaas lol
maar betekent niet dat we ze moeten buiten sluiten idd xD

Lolita_Doll_Sakurai

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Tue Nov 30, 2010 10:43 am

Lolita_Doll_Sakurai
Engelse doen niet aan sinterklaas lol
maar betekent niet dat we ze moeten buiten sluiten idd xD

Misschien dit jaar wel voor de verandering
PostPosted: Tue Nov 30, 2010 11:50 pm

Ik vind Sinterklaasgedichten wel een leuk idee! K weet niet of ik als nieuweling hier iets in te zeggen heb, maar ik zou zeker een leuk gedicht schrijven voor Sinterklaas hier. Misschien kan je dan een gedicht schrijven voor degene die voor je heeft gepost

Endjinda

Wealthy Genius

13,400 Points
  • First step to fame 200
  • Window Shopper 100
  • Forum Regular 100

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Wed Dec 01, 2010 2:04 pm

Endjinda
Ik vind Sinterklaasgedichten wel een leuk idee! K weet niet of ik als nieuweling hier iets in te zeggen heb, maar ik zou zeker een leuk gedicht schrijven voor Sinterklaas hier. Misschien kan je dan een gedicht schrijven voor degene die voor je heeft gepost

Leuk idee smile Tuurlijk idieeen van iedereen zijn welkom
Reply
De Hollandse Molen

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces