|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 2:01 pm
Så här tycker jag att subforumen ska vara. Följande bör av moderatorerna ses som inspiration till ett eventuellt nytt subforumsystem.Moderatorforum Konvent och träffar Som det är nu. Solklart och jättebra! Konst Nu finns det bara ett Bilder-subforum, så annan konst har inget hem. Jag kan tänka mig att Konst-subforumet skulle bli rätt aktivt. Spel Att inkludera Gaia här var en bra idé. Blir ju mer och mer som ett spel anyways. Guldhunger Spam + guldtrådar. Med "guldtråd" menar jag trådar som Vad lyssnar du på just nu?, Dagens ros/tistel, plus/minus, Du är bäst! osv. "Framsidan", dvs huvudforumet, bör användas till övrigt-trådar (politik, diverse idéer, övriga diskussionstrådar).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 11:49 pm
Nej... *inte gilla riktigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 12:50 am
Kul att ni har idéer och förslag. ^^ Även om det är moderatorerna som bestämmer hur det blir så är det bra att ni är med och säger vad ni tycker, eftersom det är ni som får "stå ut" med inställningarna.
Ämnet disskuteras i moderator-forumet, för övrigt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 12:59 pm
Nightmare Asura Ämnet disskuteras i moderator-forumet, för övrigt. 3nodding Waah! Vi får veta värsta grejerna!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 1:00 pm
Mikusagi Waah! Vi får veta värsta grejerna! Not really. <__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 5:30 am
Nightmare Asura Mikusagi Waah! Vi får veta värsta grejerna! Not really. <__< Viska det till mig wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|