|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2010 5:26 pm
nouja ik maak best wel vaak gedichtjes, ik heb ook mijn gedichten op deze site staan http://www.1001gedichten.nl/ en sommige weet ik niet zeker of ik die op de site kan zetten willen jullie beetje helpen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2010 5:34 pm
hier al een paar kleine gedichten waarvan ik het niet zeker weet.
wijze woorden wijze woorden sprak mijn opa vele stemmen uit zijn mond het leek of het er 100 waren en er toch maar 1 bestond
veel gevoelens zitten hierin en toch past het allemaal in deze zin
Toy
the sea play's with me it takes me as a toy and it won't leave me
also you you, play and won't leave me
i'm sorry, for the sea i'm sorry for you i'm already gone
also you you sorry for me you are gone
and i? i lost the way and i lost the life i lost every thought
i am a toy
willen jullie verbeteringen en aanmerkingen graag posten dan kan ik eraan werken smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 1:02 am
Waarom zou je deze niet kunnen posten?
Enige opmerking die ik heb, is dat 'I' altijd met een hoofdletter is... tenzij je het bewust met een kleine letter zet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 7:40 am
kittyocean Waarom zou je deze niet kunnen posten? Enige opmerking die ik heb, is dat 'I' altijd met een hoofdletter is... tenzij je het bewust met een kleine letter zet? nouw sommige kloppen niet helemaal sweatdrop denkje voor die hoofdletter..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 10:43 am
Bij poezie hoeft niet altijd het te kloppen smile
Een van mijn meest poetische hoofdstukken heeft Unaligned Alignment and Screaming Silent Hearts
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2010 6:28 am
weer tijdje geleden maar even weer is dit een gedicht dat ik neer kan zetten?
kathedraal
zilvergrijs en donkerblauw zomerwarmte, heb liever winterkou knuffelbeestje verenbol halve melk, heb liever vol straatlantaarn kathedraal losse woorden heb liever een verhaal opgesloten samen vrij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2010 9:50 am
simpel maar begrijpelijk en prachtig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2010 11:05 am
dan kan ik hem wel plaatsen : p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 1:05 pm
Hoe zit het met copyright op die site? Krijg je wel copyright/credits? Ik ken namelijk een site die zei goed om te gaan met de rechten van de artiesten en ondertussen ermee aan de haal ging
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 2:33 am
kittyocean Hoe zit het met copyright op die site? Krijg je wel copyright/credits? Ik ken namelijk een site die zei goed om te gaan met de rechten van de artiesten en ondertussen ermee aan de haal ging er staat op de site dat al het werk dat op de site staat eigendom is van de uploader, maar er staat ook dat hun het recht behouden om andere dingen ermee doen ofzo. (ik neem aan dat ze bedoelen voor screenshots of reclamebanners van die site) maar weet het niet zeker wat dit inhoud.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 12:53 pm
dat mag DA ook *nods* Maar Poetry and Prose had in de ToS staan dat zij de eigenaar werden van het werk en er mee mochten doen wat ze wilden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|