|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 05, 2010 4:39 am
Hei! Fortell litt om dine zOmg errfaringer. Hvilket level er du i? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 09, 2010 4:40 am
det spillet fanget ikke helt min interesse ^^'
jeg er mest i freebiee forumet og tegner xD da jeg prøvde det så vet jeg at jeg kom meg ikke lenger enn 'bill's farm'.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 09, 2010 6:39 am
Martyrius Blake det spillet fanget ikke helt min interesse ^^' jeg er mest i freebiee forumet og tegner xD da jeg prøvde det så vet jeg at jeg kom meg ikke lenger enn 'bill's farm'. Er du flink til å tegne? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 09, 2010 6:53 am
Toomokoo Martyrius Blake det spillet fanget ikke helt min interesse ^^' jeg er mest i freebiee forumet og tegner xD da jeg prøvde det så vet jeg at jeg kom meg ikke lenger enn 'bill's farm'. Er du flink til å tegne? :3 du kan se på min freebiee tread click
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 16, 2010 12:41 pm
jeg spiller zOmg for å få penger egentlig, så jeg gjør bare det når jeg trenger det xd , og bare sånne crew ting xd og jeg er 10 .0 forresten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 16, 2010 1:46 pm
Evil-PC jeg spiller zOmg for å få penger egentlig, så jeg gjør bare det når jeg trenger det xd , og bare sånne crew ting xd og jeg er 10 .0 forresten Jeg er snart i 10.0 ^^, Mangler bare 0.7
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 18, 2010 4:48 pm
Ganske underholdende spill spør du meg. Det eneste som trekker ned er at jeg lagger forferdelig, og at du ikke kan spille solo. Ikke så lett å crewe når du lagger. xp Men men... Når det virker er det gøy. Er ikke mer en level 7.1 eller noe slikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 19, 2010 4:59 am
Om det lagger kan du prøve å skru av den animation greia, det skal hjelpe blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|