|
|
| Voornemens? |
| Nee. |
|
29% |
[ 12 ] |
| Ja. |
|
34% |
[ 14 ] |
| Afvallen. |
|
17% |
[ 7 ] |
| Studie. |
|
19% |
[ 8 ] |
|
| Total Votes : 41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 6:11 am
kittyocean x.Deathrose Oranjekorfbalpizza! Verbaasd me dat zoveel mensen willen afvallen.... Not content with yourself?
Ik wil gitaar leren spelen, meer fotograferen, af en toe wat blijer zijn, en wat minder dingen uitstellen... en wat meer reizen ^^
Gitaar leren spelen! Ooh! Dat wil ik ook! ^^ Maar mijn moeder vind het voor nerds ofzo dus ik mag geen les O__o Gewone gitaar of electrische? En daarbij, ik vind het een leuk instrument ^_^ (maar ik hou veel van muziek, dus ben ik niet objectief XD) Geen enkel instrument is voor nerds... want nerds bestaan niet meer! MUAHAHAHA twisted Vroeger waren nerds zij die zich met pc's bezig hielden... maar zelfs dat zijn geen nerds meer... De nerds zijn uitgestorven!!!! MUAHAHAHA! WE ARE ALL EQUAL NOW!!!!! *gasp* Nja, ik zat er aan te denken met gewoon te beginnen. En als ik er handig mee ben geworden wou ik overstappen op elektrisch. Oefenen met een gewone is makkelijker, omdat ie minder herrie maakt volgens mijn moeder.. xd Mja, nu dat mens nog zo ver krijgen. Wish me luck with that. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 6:31 am
Lukt je wel =D Er zijn zat mensen die gitaar spelen =D De helft van de mensen in bands bijvoorbeeld XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 7:13 am
goeie voornemens: goeie rapporte hale <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 2:58 am
x.Deathrose kittyocean x.Deathrose Oranjekorfbalpizza! Verbaasd me dat zoveel mensen willen afvallen.... Not content with yourself?
Ik wil gitaar leren spelen, meer fotograferen, af en toe wat blijer zijn, en wat minder dingen uitstellen... en wat meer reizen ^^
Gitaar leren spelen! Ooh! Dat wil ik ook! ^^ Maar mijn moeder vind het voor nerds ofzo dus ik mag geen les O__o Gewone gitaar of electrische? En daarbij, ik vind het een leuk instrument ^_^ (maar ik hou veel van muziek, dus ben ik niet objectief XD) Geen enkel instrument is voor nerds... want nerds bestaan niet meer! MUAHAHAHA twisted Vroeger waren nerds zij die zich met pc's bezig hielden... maar zelfs dat zijn geen nerds meer... De nerds zijn uitgestorven!!!! MUAHAHAHA! WE ARE ALL EQUAL NOW!!!!! *gasp* Nja, ik zat er aan te denken met gewoon te beginnen. En als ik er handig mee ben geworden wou ik overstappen op elektrisch. Oefenen met een gewone is makkelijker, omdat ie minder herrie maakt volgens mijn moeder.. xd Mja, nu dat mens nog zo ver krijgen. Wish me luck with that. neutral Eigenlijk is het andersom... Een elektrische sluit je aan op een versterker, en die versterker heeft.... een volumeknop! :3 Dus die kan ook héél zacht, of, zelfs, met koptelefoon! De buitenwereld hoort niks verder ^.^ Een akoestische gitaar niet, die speelt altijd even hard.. *Wat nog best hard is! :3* Maar een akoustische is wel makkelijker om te leren... en gewoon goedkoper sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:38 pm
Ook deze gaat einde van de week het archief weer in =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:45 pm
kittyocean Ook deze gaat einde van de week het archief weer in =D ondanks dat ( ik) nog steeds geen ( goede ) voornemens heb sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 11:29 am
QYDrop kittyocean Ook deze gaat einde van de week het archief weer in =D ondanks dat ( ik) nog steeds geen ( goede ) voornemens heb sweatdrop Je hoeft ze ook niet op te schrijven smile zolang ze maar realistisch zijn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |