Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ranttaus

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Sun Mar 21, 2010 1:45 pm

Ennenkuin rupeette arvostelemaan, tiedän että olen häiriintynyt, vainoharhainen jne. Mutta alan saada tarpeekseni tästä saatanan talvesta!! Nyt saa jumalauta riittää! Tänä vuonna ei tule kesää!! Sanokaa minun sanoneen! Ja jos tulee, se on kylmä/sateinen! Luulisi että tähän aikaan vuodesta alkaisi se saatanan törky jo sulamaan mutta ei! Koko aika lappaa lisää taivaalta!! Vittu on sitä jo saatu tarpeeksi kauan kestää!! Pari lämmintä päivää kun se sulaa ja heti sen jälkeen PARISSA TUNNISSA palataan takaisin lähtöpisteeseen!! EI TULE MITÄÄN!! Jos Luontoäiti olisi nenän edessä mä iskisin sille sen saatanan hampaat kurkkuun. Tän talven jälkeen en kyllä halua nähdä vitun lunta enää ikinä. Okei, sainpa sen kaiken sanottua.
PostPosted: Mon Mar 22, 2010 10:02 am

Jos katsotaan historiaa hieman nähdään, että tämä tilanne muistuttaa hieman suurien nälkävuosien kelejä. Niistä on mainittu mm. että ne alkoivat pitkällä talvella joka viivästytti kylvöaikaa ja pilasi satoa hyvin laajalti. Jos historia toistaa itseään nyt tässäkin tilanteessa, niin turha odottaa kesää ennen juhannusta, jos edes silloinkaan.

Veikkaan tosin itse, että kyllä se tosta vielä sulaa kunhan vaan tuo aurinko pääsee enempi paistamaan.

Taxet
Crew

llMovedll

1,300 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Tue May 11, 2010 1:46 am

no voi jes...luin että "panttaus".... razz
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Manage Your Items
Other Stuff