|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 10:45 am
Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG lol, och du har spelat WC3 lundgren... <.<;; Bara på custom game.Ja, lol. Palla köra pre-made <.<;; Va? Vet du inte vad custom-game är :O:O Lol on you~!Jo... det är étt spel som en spelare har skapat. (aka. INTE ett spel som man spelar när man trycker på "Play now" knappen.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 11:01 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG lol, och du har spelat WC3 lundgren... <.<;; Bara på custom game.Ja, lol. Palla köra pre-made <.<;; Va? Vet du inte vad custom-game är :O:O Lol on you~!Jo... det är étt spel som en spelare har skapat. (aka. INTE ett spel som man spelar när man trycker på "Play now" knappen.) Gz!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 9:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 11:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 3:05 am
god afton, känner mej lite törstig. Ett glas coca cola tack smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 9:22 am
Squall83 god afton, känner mej lite törstig. Ett glas coca cola tack smile Glas... pffft... Coca-Colan är min, so is the Pepsi. Du kan få lite dansk skit om du vill? Det var inte gott nog åt hunden så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 7:12 am
Jalkazar Squall83 god afton, känner mej lite törstig. Ett glas coca cola tack smile Glas... pffft... Coca-Colan är min, so is the Pepsi. Du kan få lite dansk skit om du vill? Det var inte gott nog åt hunden så.
Nja det får nog vara. Ett glas fanta då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 1:47 pm
Squall83 Jalkazar Squall83 god afton, känner mej lite törstig. Ett glas coca cola tack smile Glas... pffft... Coca-Colan är min, so is the Pepsi. Du kan få lite dansk skit om du vill? Det var inte gott nog åt hunden så.
Nja det får nog vara. Ett glas fanta då? Mja okej då. *ger ett glas*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |