|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 29, 2009 9:50 am
hey!! zouden jullie dit kunnen lezen en mij dan vertellen wat jullie ervan vinden? Thanks!! <33
Er hing een dunne mist in het steegje. In een boom die iets verder op het begin van het bos aankondigde, floot een merel. Zijn lied werd maar een keer verstoord door een auto die in de dwarsliggende hoofdstraat voorbij reed. Er was niks vreemd te zien. Of toch wel. Geschrokken deinsde ze achteruit. Onder het slaapkamer raam lag de wolf die haar had aangevallen. Dood. Zijn vacht was aan flarden gescheurd en bruin gekleurd door het bloed dat uit de wonde op zijn nek gelopen was. Toen ze beter keek zag ze dat zijn grijze ogen waren uitgekrabd. Er liep een straaltje bloed uit zijn ooghoek over zijn snuit. Vol walging kwam Willow tot het besef dat het leek alsof hij huilde…..
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 30, 2009 7:58 am
Veelbelovend! Ik denk het het nog prettiger zou lezen, als je ook zo nu en dan gebruik maakte van komma's, voegwoorden, punt komma's... Nu is het steeds 1 zin - punt. 1 zin - punt. Door een komma toe te voegen, wordt het verhaal wat... 'speelser'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 01, 2010 8:59 am
kittyocean Veelbelovend! Ik denk het het nog prettiger zou lezen, als je ook zo nu en dan gebruik maakte van komma's, voegwoorden, punt komma's... Nu is het steeds 1 zin - punt. 1 zin - punt. Door een komma toe te voegen, wordt het verhaal wat... 'speelser' ^-^ oeps, ik zal er zeker rekening mee houden. Xx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 01, 2010 11:24 am
Het is alleen maar een kleine tip. Volgt vooral je eigen hart!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 03, 2010 2:49 am
For the world you are someone And for someone you are the world...
LOL mercikes ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|