|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 8:46 pm
Någon mer än mig som har tagit det?
Någon mer än mig som inte kunde sova på kvällen för att hela kroppen värkte, och grät för att det gjorde så ont?
Någon mer än mig som två dagar senare fortfarande knappt kan röra armen, kunde inte ens ta på mig deodorant imorse, och har ont i kroppen?
JAG VILL INTE TA ANDRA DOSEN sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 11:10 pm
Vanlig influensa eller för svininfluensa? I vilket fall så är det vanliga influensasymptom med ont i kroppen och huvudet, inte så kul men det går över~
Jag kommer ta det för svininfluensa i vilket fall, kan nog stå ut några dagar för att slippa bli riktigt sjuk sen och för att jag inte ska sprida det till någon annan. Dessutom har jag aldrig ens haft en vanlig influensa så kroppen har ingen aning om vad det är. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 8:12 am
Den nya influensan är en vanlig influensa?
Jag tänkte passa på att ta den när jag skulle vaccinera mig mot TBE, men jag fick inte för jag var inte riskgrupp. sad / smile
Jag skulle inte ta den om det inte var för att jag vistas fem veckor på en grundskola. Vaccinet görs på hajar trots att det går att framställa det vegetabiliskt, så det känns lite... fel. Plus att jag är orolig att jag kanske är känslig och därför skulle få läskiga biverkningar @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 9:31 am
Men svininfluensan såklart, varför skulle jag ta för vanlig? ):
Det är svininfluensan som är världens grej nu, GÖR FORTFARANDE CPONT I ARMEN!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 1:52 pm
Scary.. gonk Tror nok ikke jeg kommer til å ta den.. Den er visst litt dyr, + at jeg satser på at mitt fantastiske immunforsvar vil redde meg. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 9:25 pm
Dora The Exploded Men svininfluensan såklart, varför skulle jag ta för vanlig? ): Det är svininfluensan som är världens grej nu, GÖR FORTFARANDE CPONT I ARMEN!!!! i värsta fall kan du få ligga på sjukhuset om du inte tål vaccinet O_O men det tror jag inte vad tror du klas?  klas tror ingenting... låt mig vara ifred nu stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 10:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 12:23 pm
Meh, jag läste över någons axel i vad jag tror var en gratistidning (för mig var den det iallafall razz ) att jag som inte är någon särskild grupp, jag är "övrig", måste vänta till december för att ta vaccinet. Då får jag hoppas att skoleleverna tar snart, för om de inte blir sjuka så smittar de inte mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 1:32 pm
Vad var det som definerade övrig då?
Antar att jag är en i den gruppen iallafall och både jag och Shin får ta nästa vecka. Krångelkommuner, ge alla i en viss ålder samtidigt så blir det enklare att hålla reda på~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 2:46 pm
Jag har inte och tänker inte ta det.
Jag är för mycket man för att göra det. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 1:47 am
Har baconfebersaken kommit än?
Bring it on, I say! Ge oss den värsta flunsa vi någonsin haft! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 4:49 am
Sar-Sargoth Har baconfebersaken kommit än?
Bring it on, I say! Ge oss den värsta flunsa vi någonsin haft! twisted Swineflu will turn you into a swine! Oink! Oink! Oink! Oink!~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 7:26 am
Jag är inte riskgrupp eller vårdpersonal. Elever får av skolsyster och lärare också, men jag är varken elev eller lärare sååååå Hallå i min kommun bor det 2 miljoner människor. Just saying
Nu är jag ändå för sjuk för att ta vaccinet sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|