|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 05, 2009 8:36 am
Niddler Jag kommer förmodligen men Mivhip kanske inte. Det senare beror på päronens beslut och Mivhips tjatarskills. Om de beror på Mivhips tjatarskills om hon kommer eller inte så kommer hon garanterat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 05, 2009 3:10 pm
1anf3r Niddler Jag kommer förmodligen men Mivhip kanske inte. Det senare beror på päronens beslut och Mivhips tjatarskills. Om de beror på Mivhips tjatarskills om hon kommer eller inte så kommer hon garanterat! KAN DU BÄRA MIN VÄSKAAAA!? 8'DDDD SNÄLLA SCHÄFERN?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 12:57 am
Mivhip 1anf3r Niddler Jag kommer förmodligen men Mivhip kanske inte. Det senare beror på päronens beslut och Mivhips tjatarskills. Om de beror på Mivhips tjatarskills om hon kommer eller inte så kommer hon garanterat! KAN DU BÄRA MIN VÄSKAAAA!? 8'DDDD SNÄLLA SCHÄFERN? Men jaja har väll inge val da crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 2:52 am
Ni vars nummer jag inte har (bland annat Aranea) kan SMS:a mig och skriva erat namn så jag vet var SMS:et kommer ifrån så kan jag lägga till er i min telefonbok. TYCKER JAG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 3:55 am
du har väll mit nummer va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 3:57 am
Bah, släktmiddag kommer ivägen. Vilken besvikelse för er alla wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 8:52 am
Aranea Bah, släktmiddag kommer ivägen. Vilken besvikelse för er alla wink Men skit i dom deta blir roligare!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 08, 2009 4:17 am
Aranea Bah, släktmiddag kommer ivägen. Vilken besvikelse för er alla wink sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 10:07 am
Loading. . .ja jo, jag kommer ju till jorden den har veckan, sa varfor inte. Entry by user: R0898
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 11, 2009 11:59 am