|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 9:37 am
Suchajta, mozeta mi poradzic jakis dosc dobry aparat (fotograficzny of kors, a nie na zęby razz ). Nie mowie o wyrąbanie drogim, ważacym tony, nieporęcznym, z siedmioma niewiadomo jakimi obiektywami itp. Jestem amatorem i lubie mieć aparat pod ręką, ale lubię także, jak wychodzą dość ładne fotki. No... to by było na tyla... Czekam na propozyszyn smile Z góry tkx smile
P.S. Upraszam szanowną moderację razz o nie pisanie "a gdzie poll?" tudzież innych takich haseł, gdyż to nic nie wniesie - polla i tak nie zrobie bo nie mogę.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 11:07 am
Jaki dokładnie chodzi ci na myśli? Na baterie czy na ładowarkę? Ja osobiście polecam aparaty Canon'a. Sama mam Canon PowerShot A470. Jest na baterie, ale da się żyć, jeśli zakupisz zamiast baterii akumulatorki do ładowania specjalną ładowarką do baterii. :3 Aparat zdał egzamin pozytywnie. Jest łatwy w obsłudze, robi ładne zdjęcia (7.1 megapikseli) i jak dla początkującego fotografa jest spoko. :3 Cena też nie jest tak bardzo wygórowana. :3 Zapłaciłam ponad 700zł. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 12:39 pm
*ukłon w stronę szanownej moderacji* Muchas Gracias Wam, Moderatorzy smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 1:39 pm
Miałam możliwość parę razy robić zdjecia Kodakiem EasyShare C643 i przyznam szczerze, że nie podchodzi mi ten aparat. Nie potrafie nim zrobić dobrego zdjecia. Właściciele tego aparatu starają mi się wmowic, ze nie umiem po porstu wcale robić zdjec, ale mogę pożyczać od róznych ludzi różne aparaty (nie mowie tu o profeskach od kumpla fotografa, tylko zwykłe podreczne cyfrówki zwykłego przeciętnego ludzia) i robić w tym samym miejscu zdjecia, i innymi (nie podam teraz modeli, bo nie pamietam) wychodzą lepsze. Dlatego szukam porady... I sobie pomyślałam o gildii smile (nie ma to jak pisac ładnie i składnie *ściana* )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 1:52 pm