|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 19, 2008 10:54 am
jag börjar imorgon!!! ;___; åmajgad jag vet inte vart jag ska ta mej tiiiiiiill jag menar jag är nervös men samtidigt inte men jag ska ju börja gymnasiet för 1a ggn och vet inte var jag ska va och så..kommer bara o stå där ute när alla har börjat?! XD crying gonk scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 21, 2008 10:26 am
CallMeHeidi jag börjar imorgon!!! ;___; åmajgad jag vet inte vart jag ska ta mej tiiiiiiill jag menar jag är nervös men samtidigt inte men jag ska ju börja gymnasiet för 1a ggn och vet inte var jag ska va och så..kommer bara o stå där ute när alla har börjat?! XD crying gonk scream okej..det var lättare än jag trodde -_- men samtidigt inte!!! en helt okänd o jobbig klass där jag ändå känner 3 stycken som absolut inte vill prata med mej...Och allting är så jobbigt @____@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 22, 2008 3:47 am
Jag vill också gå i skolan! Saknar mina lärare och kompisar crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 22, 2008 3:49 am
CallMeHeidi CallMeHeidi jag börjar imorgon!!! ;___; åmajgad jag vet inte vart jag ska ta mej tiiiiiiill jag menar jag är nervös men samtidigt inte men jag ska ju börja gymnasiet för 1a ggn och vet inte var jag ska va och så..kommer bara o stå där ute när alla har börjat?! XD crying gonk scream okej..det var lättare än jag trodde -_- men samtidigt inte!!! en helt okänd o jobbig klass där jag ändå känner 3 stycken som absolut inte vill prata med mej...Och allting är så jobbigt @____@ Va skönt att det inte gick så illa som du befarade! Det blir lättare med tiden! Vilket program läser du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 22, 2008 1:35 pm
nu har jag gått skolan två dagor och de är helt okej tycker jag, nu har jag fått lite liv i tillvaron! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 10:52 am
DrCarl 25de, Mälardalens högskola det ni wink De va som fan whee Där åker ja förbi dagligen :3
21:a
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 10:53 am
Svea Viking nu har jag gått skolan två dagor och de är helt okej tycker jag, nu har jag fått lite liv i tillvaron! xD Samma här, fast ja gillar inte mitt nyklippta hår ._. stör mig varjegång ja går förbi speglarna i skolan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 11:45 am
Taihen da Svea Viking nu har jag gått skolan två dagor och de är helt okej tycker jag, nu har jag fått lite liv i tillvaron! xD Samma här, fast ja gillar inte mitt nyklippta hår ._. stör mig varjegång ja går förbi speglarna i skolan XD haha raka bort de? :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 11:58 am
Svea Viking Taihen da Svea Viking nu har jag gått skolan två dagor och de är helt okej tycker jag, nu har jag fått lite liv i tillvaron! xD Samma här, fast ja gillar inte mitt nyklippta hår ._. stör mig varjegång ja går förbi speglarna i skolan XD haha raka bort de? :'D Jo ja funderar på de, eller i alla fall klippa kort o: men jag har ju fått några hot om de >.> tror nästan ja behåller livet faktiskt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 25, 2008 12:08 pm
jag kan klippa åt dig twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 05, 2008 4:53 am
Tenglina CallMeHeidi CallMeHeidi jag börjar imorgon!!! ;___; åmajgad jag vet inte vart jag ska ta mej tiiiiiiill jag menar jag är nervös men samtidigt inte men jag ska ju börja gymnasiet för 1a ggn och vet inte var jag ska va och så..kommer bara o stå där ute när alla har börjat?! XD crying gonk scream okej..det var lättare än jag trodde -_- men samtidigt inte!!! en helt okänd o jobbig klass där jag ändå känner 3 stycken som absolut inte vill prata med mej...Och allting är så jobbigt @____@ Va skönt att det inte gick så illa som du befarade! Det blir lättare med tiden! Vilket program läser du? samhäll D': iaf det var min mamma som tringa mej o läsa till de x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 05, 2008 1:45 pm
CallMeHeidi Tenglina CallMeHeidi CallMeHeidi jag börjar imorgon!!! ;___; åmajgad jag vet inte vart jag ska ta mej tiiiiiiill jag menar jag är nervös men samtidigt inte men jag ska ju börja gymnasiet för 1a ggn och vet inte var jag ska va och så..kommer bara o stå där ute när alla har börjat?! XD crying gonk scream okej..det var lättare än jag trodde -_- men samtidigt inte!!! en helt okänd o jobbig klass där jag ändå känner 3 stycken som absolut inte vill prata med mej...Och allting är så jobbigt @____@ Va skönt att det inte gick så illa som du befarade! Det blir lättare med tiden! Vilket program läser du? samhäll D': iaf det var min mamma som tringa mej o läsa till de x'D Men samhäll är inte så svårt, du kommer nog klara dig, allt man behöver göra är att lära känna alla xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|