|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 02, 2008 11:24 am
Nej annars är det bara att fightas tills du vinner, om du kör med en non-active actionboard så kan du lättare utföra dina attacker i strider med bossar, Har inte så mycket tips om Cid faktiskt, tyvärr neutral
@Nour - Fast jag har ju inte heller spelat så mycket, körde lite idag, fick stänga av 40 gånger för att få tag på deathbringer ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 02, 2008 7:38 pm
Taihen da @Nour - Fast jag har ju inte heller spelat så mycket, körde lite idag, fick stänga av 40 gånger för att få tag på deathbringer ninja 40 gånger? Varför? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 03, 2008 1:50 am
princess_nour Taihen da @Nour - Fast jag har ju inte heller spelat så mycket, körde lite idag, fick stänga av 40 gånger för att få tag på deathbringer ninja 40 gånger? Varför? surprised 30% chans att lådan kommer fram, 50% chans att det är rätt sak i lådan ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 03, 2008 2:20 am
Taihen da princess_nour Taihen da @Nour - Fast jag har ju inte heller spelat så mycket, körde lite idag, fick stänga av 40 gånger för att få tag på deathbringer ninja 40 gånger? Varför? surprised 30% chans att lådan kommer fram, 50% chans att det är rätt sak i lådan ninja Aah surprised ruwligt ~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|