|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 7:44 pm
Niavik Lestweforget Niavik i only have one. but my mom is waiting for it to die. im like NEVA!! sadly after 2 years they pass away. sad i now. hopefully mine will die peacefully like never wake up from a sleep not just drop dead one day eating whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 7:46 pm
Lestweforget Niavik Lestweforget Niavik i only have one. but my mom is waiting for it to die. im like NEVA!! sadly after 2 years they pass away. sad i now. hopefully mine will die peacefully like never wake up from a sleep not just drop dead one day eating whee xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 12:59 pm
Niavik Lestweforget Niavik Lestweforget Niavik i only have one. but my mom is waiting for it to die. im like NEVA!! sadly after 2 years they pass away. sad i now. hopefully mine will die peacefully like never wake up from a sleep not just drop dead one day eating whee xd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 3:27 pm
Gerald the Mouse Niavik Lestweforget Niavik Lestweforget Niavik i only have one. but my mom is waiting for it to die. im like NEVA!! sadly after 2 years they pass away. sad i now. hopefully mine will die peacefully like never wake up from a sleep not just drop dead one day eating whee xd xp biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|