Tycker väldigt mycket om din stil, den är väldigt egen. Det är kul att se hur du utvecklats och samtidigt behållit den. Det ligger mycket karaktär bakom det du ritar, och det passar till motiven.
Tycker väldigt mycket om din stil, den är väldigt egen. Det är kul att se hur du utvecklats och samtidigt behållit den. Det ligger mycket karaktär bakom det du ritar, och det passar till motiven.
Jag fiser och sen kommer de ut art. True story! :3
Posted: Mon Apr 21, 2014 6:19 am
Mushi
Jag fiser och sen kommer de ut art. True story! :3
Ho ho ho, finns det några snälla barn!? Nehe, okej...
Eftersom detta är taggat konsthörnan så har jag en fråga! Tablet/ritplatta eller traditionell?
Jag övar med ritplatta, men det tröttar ut mig som bara den att sitta framför datorn och måla! Plus, jag är bara helt upåt väggarna inte van att måla digitalt, men det tar sig. Men, ni erfarna, har ni tips?
Ho ho ho, finns det några snälla barn!? Nehe, okej...
Eftersom detta är taggat konsthörnan så har jag en fråga! Tablet/ritplatta eller traditionell?
Jag övar med ritplatta, men det tröttar ut mig som bara den att sitta framför datorn och måla! Plus, jag är bara helt upåt väggarna inte van att måla digitalt, men det tar sig. Men, ni erfarna, har ni tips?
Jag föredrar min ritplatta, specielt nu efter att jag fick en Cintiq 13HD. Dels för att man har mer valfrihet -på en gång- i den digitala världen (Färger, Former, Mönster m,m) samt att de är lite snällare miljö! Målar man fel IRL så är de mindre lätt att ta bort än i t.ex Photoshop då de bara är en Undo iväg, eller att kunna jobba med Layers! Himmelriket, enligt mig.
Dock har man ju alltid Papper och Pennask med sig när man är ute och rör på sig, vilket är typ... aldrig! emotion_awesome