|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 28, 2008 9:34 am
snelhest  *sneak attack ninja Sneak damage bonus x7 Drobvirks falls to the gound Snelhest gais 1 experience point* ...Vaa?! 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 30, 2008 7:12 am
snelhest  *sneak attack ninja Sneak damage bonus x7 Drobvirks falls to the gound Snelhest gais 1 experience point* lololol. Varför dödade du mig? ):
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 30, 2008 8:46 am
Mintsoup snelhest  *sneak attack ninja Sneak damage bonus x7 Drobvirks falls to the gound Snelhest gais 1 experience point* lololol. Varför dödade du mig? ):  Jag behöver exp för att levla ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 10:03 am
snelhest Mintsoup snelhest  *sneak attack ninja Sneak damage bonus x7 Drobvirks falls to the gound Snelhest gais 1 experience point* lololol. Varför dödade du mig? ):  Jag behöver exp för att levla ninja ..du menade nog 'leva' XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 10:53 am
Kaito-Tena snelhest Mintsoup snelhest  *sneak attack ninja Sneak damage bonus x7 Drobvirks falls to the gound Snelhest gais 1 experience point* lololol. Varför dödade du mig? ):  Jag behöver exp för att levla ninja ..du menade nog 'leva' XD Kaito, du spelar inte så mycke datorspel va? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 10:34 pm
Ah, just det. Jag klarade FF4 förra veckan, tror jag det var. Det var oroligt lätt. Men jätte trevligt! :3 Jag älskar FF4. Det är nog mitt favorit FF spel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2011 2:21 am