|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 4:21 am
Jag vet inte vad jag ska questa! gonk Det är jätte jobbigt för jag är ju van att alltid questa nått! Samtidigt orkar jag inte questa nått jätte dyrt tex angelic pendant, royal scepter gold eller winged anklets. Fast det är ju dom jag verkligen vill ha! Nån som har nått tips på vad jag ska göra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 6:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 6:30 am
Kör på dom dyra sakerna, då har du verkligen nåt att längta efter, själv questar jag Spartan Cloak och jag har ju bara runt en miljon kvar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 8:52 am
inget! Dela med dig till oss istället!
- Något man kan skriva, men man vet att man ändå kommer få ett negativt svar så... Staff the the angels?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 9:35 am
Sonozaki-Chan inget! Dela med dig till oss istället! - Något man kan skriva, men man vet att man ändå kommer få ett negativt svar så... Staff the the angels? ... varför är du naken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 9:39 am
DrCarl Sonozaki-Chan inget! Dela med dig till oss istället! - Något man kan skriva, men man vet att man ändå kommer få ett negativt svar så... Staff the the angels? ... varför är du naken? Och har faktist trosor och bh men tror hon är ute efter girl och girl mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 9:47 am
jonge DrCarl Sonozaki-Chan inget! Dela med dig till oss istället! - Något man kan skriva, men man vet att man ändå kommer få ett negativt svar så... Staff the the angels? ... varför är du naken? Och har faktist trosor och bh men tror hon är ute efter girl och girl mrgreen det otäcka är att vi båda är killar gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 9:48 am
DrCarl jonge DrCarl Sonozaki-Chan inget! Dela med dig till oss istället! - Något man kan skriva, men man vet att man ändå kommer få ett negativt svar så... Staff the the angels? ... varför är du naken? Och har faktist trosor och bh men tror hon är ute efter girl och girl mrgreen det otäcka är att vi båda är killar gonk Hmm fy fan då ringer jag polisen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 12:26 pm
jonge DrCarl jonge DrCarl Sonozaki-Chan inget! Dela med dig till oss istället! - Något man kan skriva, men man vet att man ändå kommer få ett negativt svar så... Staff the the angels? ... varför är du naken? Och har faktist trosor och bh men tror hon är ute efter girl och girl mrgreen det otäcka är att vi båda är killar gonk Hmm fy fan då ringer jag polisen wink Jag har slut på insperation så jag gör bara fula eller gay avatars, ska nog köra på "sexy angel" tema eller så, hehehe razz razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 6:38 am
Jag inte heller hur jag ska göra. fick typ 60k kvar från kiki questen och frågan är om man ska köpa något för dem elr spara dem i en ny quest confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 10:00 am
jadu, jag har ingen aning eftersom jag aldrig questar själv, gör i princip aldrig nåt! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 10:03 am
Svea Viking jadu, jag har ingen aning eftersom jag aldrig questar själv, gör i princip aldrig nåt! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 9:40 am
Taihen da Svea Viking jadu, jag har ingen aning eftersom jag aldrig questar själv, gör i princip aldrig nåt! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 8:33 am
Du borde ta de dyra sakerna om det är det du vill ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 8:33 am
Jo jag har börjat questa Royal Scepter Gold! Så nu behöver jag bara massor med tickets!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|