|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 4:20 am
Min bilddagbok: Vichie razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 5:25 am
Jag heter Ingeless... Lägg till mig om ni vill:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 8:11 am
Jag hade den och funderar allvarligt talat att stämma dom!
Jag har bett alla mina vänner att ta bort sitt konto därifrån - och låta idioterna ha kvar sina där.. för idiot måste man vara om man fortsätter vara där trots att dom blev hackade.
Jag har fått grejer hemskickade med räkningar på sådant jag inte beställt och nu väntar vi på att få någon stor räkning, som garanterat kommer att dyka upp >_<
Jag vågar inte ens lägga in pengar på mitt konto på grund av deras idioti, hackarna har min adress och via det kan dom ta reda på allt annat om mig. Hur kul att det på en skala?
Hackarna vet allt om er också, om dom bara lägger ner några minuter på att skaffa dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 8:48 am
Cassandra G Varcolaci Jag hade den och funderar allvarligt talat att stämma dom! Jag har bett alla mina vänner att ta bort sitt konto därifrån - och låta idioterna ha kvar sina där.. för idiot måste man vara om man fortsätter vara där trots att dom blev hackade. Jag har fått grejer hemskickade med räkningar på sådant jag inte beställt och nu väntar vi på att få någon stor räkning, som garanterat kommer att dyka upp >_< Jag vågar inte ens lägga in pengar på mitt konto på grund av deras idioti, hackarna har min adress och via det kan dom ta reda på allt annat om mig. Hur kul att det på en skala? Hackarna vet allt om er också, om dom bara lägger ner några minuter på att skaffa dom. Gaiaonline eller bilddagboken D: ? och vad har hänt!?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 10:01 am
Cassandra G Varcolaci Jag hade den och funderar allvarligt talat att stämma dom! Jag har bett alla mina vänner att ta bort sitt konto därifrån - och låta idioterna ha kvar sina där.. för idiot måste man vara om man fortsätter vara där trots att dom blev hackade. Jag har fått grejer hemskickade med räkningar på sådant jag inte beställt och nu väntar vi på att få någon stor räkning, som garanterat kommer att dyka upp >_< Jag vågar inte ens lägga in pengar på mitt konto på grund av deras idioti, hackarna har min adress och via det kan dom ta reda på allt annat om mig. Hur kul att det på en skala? Hackarna vet allt om er också, om dom bara lägger ner några minuter på att skaffa dom. De har ju inte SÅ mycket info, va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 12:29 pm
Sonozaki-Chan Cassandra G Varcolaci Jag hade den och funderar allvarligt talat att stämma dom! Jag har bett alla mina vänner att ta bort sitt konto därifrån - och låta idioterna ha kvar sina där.. för idiot måste man vara om man fortsätter vara där trots att dom blev hackade. Jag har fått grejer hemskickade med räkningar på sådant jag inte beställt och nu väntar vi på att få någon stor räkning, som garanterat kommer att dyka upp >_< Jag vågar inte ens lägga in pengar på mitt konto på grund av deras idioti, hackarna har min adress och via det kan dom ta reda på allt annat om mig. Hur kul att det på en skala? Hackarna vet allt om er också, om dom bara lägger ner några minuter på att skaffa dom. De har ju inte SÅ mycket info, va? de kan ta all information som man lagt upp på bilddagboken, och där ibland finns ofta adresser.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 12:30 pm
jag har den,men ska nog ta bort kontot :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 12:13 pm
Svea Viking Sonozaki-Chan Cassandra G Varcolaci Jag hade den och funderar allvarligt talat att stämma dom! Jag har bett alla mina vänner att ta bort sitt konto därifrån - och låta idioterna ha kvar sina där.. för idiot måste man vara om man fortsätter vara där trots att dom blev hackade. Jag har fått grejer hemskickade med räkningar på sådant jag inte beställt och nu väntar vi på att få någon stor räkning, som garanterat kommer att dyka upp >_< Jag vågar inte ens lägga in pengar på mitt konto på grund av deras idioti, hackarna har min adress och via det kan dom ta reda på allt annat om mig. Hur kul att det på en skala? Hackarna vet allt om er också, om dom bara lägger ner några minuter på att skaffa dom. De har ju inte SÅ mycket info, va? de kan ta all information som man lagt upp på bilddagboken, och där ibland finns ofta adresser.Men då är man väl dum i huvudet ifall man ger ut sin address och whatever till strangers på internet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 12:20 pm
Sonozaki-Chan Svea Viking Sonozaki-Chan Cassandra G Varcolaci Jag hade den och funderar allvarligt talat att stämma dom! Jag har bett alla mina vänner att ta bort sitt konto därifrån - och låta idioterna ha kvar sina där.. för idiot måste man vara om man fortsätter vara där trots att dom blev hackade. Jag har fått grejer hemskickade med räkningar på sådant jag inte beställt och nu väntar vi på att få någon stor räkning, som garanterat kommer att dyka upp >_< Jag vågar inte ens lägga in pengar på mitt konto på grund av deras idioti, hackarna har min adress och via det kan dom ta reda på allt annat om mig. Hur kul att det på en skala? Hackarna vet allt om er också, om dom bara lägger ner några minuter på att skaffa dom. De har ju inte SÅ mycket info, va? de kan ta all information som man lagt upp på bilddagboken, och där ibland finns ofta adresser.Men då är man väl dum i huvudet ifall man ger ut sin address och whatever till strangers på internet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 12:28 pm
Sonozaki-Chan Svea Viking Sonozaki-Chan Cassandra G Varcolaci Jag hade den och funderar allvarligt talat att stämma dom! Jag har bett alla mina vänner att ta bort sitt konto därifrån - och låta idioterna ha kvar sina där.. för idiot måste man vara om man fortsätter vara där trots att dom blev hackade. Jag har fått grejer hemskickade med räkningar på sådant jag inte beställt och nu väntar vi på att få någon stor räkning, som garanterat kommer att dyka upp >_< Jag vågar inte ens lägga in pengar på mitt konto på grund av deras idioti, hackarna har min adress och via det kan dom ta reda på allt annat om mig. Hur kul att det på en skala? Hackarna vet allt om er också, om dom bara lägger ner några minuter på att skaffa dom. De har ju inte SÅ mycket info, va? de kan ta all information som man lagt upp på bilddagboken, och där ibland finns ofta adresser.Men då är man väl dum i huvudet ifall man ger ut sin address och whatever till strangers på internet. Jag har bdb men ska ta bort, inte laggt upp nått på 2 månader.. Jo men deras regler för sidan om man nu läst dem. beskriver att billdagboken är en trevlig och trygg plats, så de borde sköta sitt ansvar. I sju hela månader pågick hackandet utan att de märkte det, även beställingar (som inte gick rätt till). Men det är även ens egna ansvar också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 3:08 am
Sonozaki-Chan Svea Viking Sonozaki-Chan Cassandra G Varcolaci Jag hade den och funderar allvarligt talat att stämma dom! Jag har bett alla mina vänner att ta bort sitt konto därifrån - och låta idioterna ha kvar sina där.. för idiot måste man vara om man fortsätter vara där trots att dom blev hackade. Jag har fått grejer hemskickade med räkningar på sådant jag inte beställt och nu väntar vi på att få någon stor räkning, som garanterat kommer att dyka upp >_< Jag vågar inte ens lägga in pengar på mitt konto på grund av deras idioti, hackarna har min adress och via det kan dom ta reda på allt annat om mig. Hur kul att det på en skala? Hackarna vet allt om er också, om dom bara lägger ner några minuter på att skaffa dom. De har ju inte SÅ mycket info, va? de kan ta all information som man lagt upp på bilddagboken, och där ibland finns ofta adresser.Men då är man väl dum i huvudet ifall man ger ut sin address och whatever till strangers på internet. de är många som skriver dit sin adress på grund av att de är en standard fråga när man registrerar sig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 9:17 am
Svea Viking Sonozaki-Chan Svea Viking Sonozaki-Chan Cassandra G Varcolaci Jag hade den och funderar allvarligt talat att stämma dom! Jag har bett alla mina vänner att ta bort sitt konto därifrån - och låta idioterna ha kvar sina där.. för idiot måste man vara om man fortsätter vara där trots att dom blev hackade. Jag har fått grejer hemskickade med räkningar på sådant jag inte beställt och nu väntar vi på att få någon stor räkning, som garanterat kommer att dyka upp >_< Jag vågar inte ens lägga in pengar på mitt konto på grund av deras idioti, hackarna har min adress och via det kan dom ta reda på allt annat om mig. Hur kul att det på en skala? Hackarna vet allt om er också, om dom bara lägger ner några minuter på att skaffa dom. De har ju inte SÅ mycket info, va? de kan ta all information som man lagt upp på bilddagboken, och där ibland finns ofta adresser.Men då är man väl dum i huvudet ifall man ger ut sin address och whatever till strangers på internet. de är många som skriver dit sin adress på grund av att de är en standard fråga när man registrerar sig.Stad/län, För- efternamn och ålder? Well, de flesta är smarta nog att inte lägga ut sånt på internet, och ifall man nu gör det så är det väl ens eget fel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|