Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
GAIA S-U-C-K-S !

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

.
  .
View Results

cherrysmudge

PostPosted: Sat Mar 22, 2008 4:58 pm

jag har insett hur mycket gaia suger nu -.-
nu finns det två altenativer för att köpa items, nu kör dom samma stil som Flyff, Xiah, Fishingcamp, Sealonline osv att det finns item shop som man köper Cash items ifrån. Och still, MC.
JAG TYCKER, OCH SÄKERT DE FLESTA
att det var bättre när man bara betalade för MC. och det var events istället för att några saker måste man köpa från item shop. MCn börja stiga. och nu för tiden gör dom fulare items! GUUUD!! Jag skulle gärna vilja sluta, men någonting lockar fram mig till att spela gaia varje dag. .__. vilket är depprimerande och slöseri med tid!
PostPosted: Sat Mar 22, 2008 5:14 pm

Jag håller helt med.

MCs tyckte jag var ett väldigt bra system, eftersom att det varje månad kom just två saker som man kunde få genom att betala lite pengar. Det kändes bra eftersom att alla visste att det var såhär och sakerna kunde man få tag på även om man inte hade råd att lägga ut en massa pengar på en internetsida. Men nu så finns det otroligt mycket grejer som man får tag på genom cash shop, vilket gör att de som kan spendera en massa pengar på Gaia snabbt blir rika och samtidigt förstör chansen för andra att kunna ha lite gold och ha roligt på sidan.

Sedan märks det ju så otroligt tydligt vad som är målet just nu, Gaia vill få in pengar och satsar därför på att ta fram nya roliga grejer som folk får betala för. Ge oss events ffs.

ufo-figur

cherrysmudge

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 1:13 am

ja det är hemskt, Och jag tror att det inte blir några snygga MCn längre för dom satsar nog mer på cash shoppen. fy gaia.
PostPosted: Sun Mar 23, 2008 2:13 am

Jo dom sattsar mycket mer på cash-shoppen, usch ja tycker de blir för mycket nya item hela tiden! ge mig event...

Taihen da

Nbasterd

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 3:12 am

Taihen da
Jo dom sattsar mycket mer på cash-shoppen, usch ja tycker de blir för mycket nya item hela tiden! ge mig event...
PostPosted: Sun Mar 23, 2008 3:19 am

princess_nour
Taihen da

håller med D: det är ändå många som väntar tills priserna sänks och sen köper man det i marketplace xD eller..orka xD det ända jag gör i gaia är mailar med folk, är inne i dalahästen, köper/säljer/ger bort saker...slöseri med tiden a**å xD
Men jag tror att jag ska starta en guild nu och påverka hela gaia :'D om några månader så får ni se!... twisted *evil face*

charity lol

Taihen da

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 1:30 am

Kaito-Tena
princess_nour
Taihen da

håller med D: det är ändå många som väntar tills priserna sänks och sen köper man det i marketplace xD eller..orka xD det ända jag gör i gaia är mailar med folk, är inne i dalahästen, köper/säljer/ger bort saker...slöseri med tiden a**å xD
Men jag tror att jag ska starta en guild nu och påverka hela gaia :'D om några månader så får ni se!... twisted *evil face*

Haha lycka till biggrin
PostPosted: Mon Mar 24, 2008 2:10 pm

Amen

Refleex

Sonozaki-Chan

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 3:11 am

Alla kan hänga på emocore.se? DET ÄR JÄTTESÄMST! : D
PostPosted: Tue Mar 25, 2008 5:12 am

Sonozaki-Chan

NEJ USH! Emo hit o dit D:

cherrysmudge

2high4sky

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 10:09 am

[ M.I.A ]
Sonozaki-Chan

mm.. inte för o va taskig men har blivit lite emot vissa emos nu.. har typ redan 6 emosar i varje klass 0_0 men de finns säkert normala emosar åsså
PostPosted: Tue Mar 25, 2008 12:33 pm

[ M.I.A ]
Sonozaki-Chan

GAAAH NEEJ!!! D:<

charity lol

charity lol

PostPosted: Tue Mar 25, 2008 12:41 pm

Taihen da
Kaito-Tena
princess_nour
Taihen da

Haha lycka till biggrin

jag menar faktist allvar..<_<
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas