Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Betyder det att ingen event blir av? Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hört om att det blir en event?
  Ja
  Nej
View Results

fixfax

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 2:19 am

Om det nu kommer ett event så betyder inte det att Gaia kommer suga mindre rolleyes
PostPosted: Sun Mar 23, 2008 3:17 am

fixfax
Gaia bryr sej inte om sina medlemmar, bara pengar.

charity lol

Tenglina
Captain

PostPosted: Sun Mar 23, 2008 3:55 am

Miss Sweden of 83
Vad har hänt med gaia? Eventen brukade ju vara deras höjd punkt! Och event brukar ju komma nån dag tidigare... jag ska åka bort i eftermiddag och kommer inte hem förens onsdag. Så jag missar väl hela eventet (om det nu blir nått). Om det blir nått event får ni gärna snappa upp ett extra set items åt mig.

Javisst!
PostPosted: Sun Mar 23, 2008 10:48 am

jag fick ett värdelöst och meningslöst ägg, seriöst gaia hade ni glömt påsken?
äggen känns som en riktigt nödlösning, ni kan sluta skämta nu gaia det är inte kul längre sad

Lenorans

Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Fri Mar 28, 2008 2:44 am

Dåligt att dom skyller på battle grejen. Och ägget är inte tillräckligt stort plåster på såren. Men det ska bli spånnande att se vad som är i.
PostPosted: Fri Mar 28, 2008 3:32 am

Så mycket tid tar det inte att göra ett litet event rolleyes

Lite fult att man ser cash shop o inget event, schysst!
Hatten och påsksakerna kunde de göra men inget event, jaha?

Jag trodde också att Gaia var deras jobb, då kan de ju inte sitta o lata sej. Battle Systemet är knappast något advancerat heller, jävla noobs Gaia är

Undrar hur laggit det kommer bli när de får upp systemet första gången, haha, orkar inte tänka på det

Systemet kommer bli en flopp burning_eyes

fixfax

cherrysmudge

PostPosted: Sat Mar 29, 2008 4:55 pm

innehåller ens ägget nånting? Förr var ju gaia roligare. det laggade inte som fan, och bara mcn kostade. grymt besviken på gaia :/
PostPosted: Sun Mar 30, 2008 8:17 am

Dom tänker ju bara på att tjäna så mycket pengar som möjligt och skiter i medlemmarna..

Själv kommer jag endast in och kör daily och sen hoppar jag över till roli istället, där lägger dom iaf ner en massa tid för att förbättra och hjälpa medlemmarna!
Ska ju snart sluta med gaia helt också, eftersom den här sidan är endast ett skämt i mina ögon. Ett ypperligt dåligt skämt som inte är värt att lägga någon tid på stare

Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100

Primadonna_B2UTY

Beloved Sweetheart

7,050 Points
  • Wall Street 200
  • Love Machine 150
  • Object of Affection 150
PostPosted: Sun Mar 30, 2008 1:30 pm

Svea Viking
Umite
Jag fick en ägg klocka av påskharen surprised
PostPosted: Sun Mar 30, 2008 1:42 pm

Okej nu blir jag bara trött. Jag förstår att folk är besvikna o.s.v. men om Gaia är så fruktansvärt krävs det ju inte speciellt mycket för att sluta?

Jag tror att eventen kommer tillbaka. Och jag förstår att cash shopen finns. Förutsatt att Gaia ska kunna växa så måste de ha pengar till det och eftersom de är beroende av donationer så räcker uppenbarligen inte mc sakerna.

Bli sura på mej om ni vill men Gaia blir aldrig vad det har varit. Många sidor går igenom det här "det var bättre förr" men det blir inte som förr.

LostWithin

Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas