|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 11:13 am
Jepp. Jag väntar med de svåra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 7:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 7:02 am
snelhest Svea Viking snelhest  :[ Jag vet inte ens hur man får en tektek länk med sitt iventory i... finns en bild på föregående sida ~ Raaawr!! Jag måste varit blind... missade den totalt. Tack för hjälpen viking! smile Och nu hittar jag inte hur jag kan få upp mina items..... damn gaia som tagit bort dom nedre länkarna *stab* *stab* Edit: hittade det xD So, if du orkar så är detta min url: http://www.tektek.org/dream/dream.php?src=env&env=53877
Har två av: Gothic veil Gift of the goddess Demonic anklets (har egentligen 3, men 1 är utlånad.)
Du måste spara din bas oxå. Jag har ingen chans att veta hur din avatar ser ut annars.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 7:05 am
LostWithin Jepp. Jag väntar med de svåra. Btw så måste du oxå spara din bas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 8:38 am
LostWithin LostWithin Jepp. Jag väntar med de svåra. Btw så måste du oxå spara din bas. Det är komplicerat, och kan jag inte bara posta vad jag har?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 11:11 am
Sonozaki-Chan LostWithin LostWithin Jepp. Jag väntar med de svåra. Btw så måste du oxå spara din bas. Det är komplicerat, och kan jag inte bara posta vad jag har? Inte komplicerat alls. Du tar bara den länken du har, lägger till skin,eyes och hair och trýcker save. Då får du en ny länk som du kan posta här. Men visst du kan skriva det oxå :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 3:40 pm
LostWithin Sådär-ish  .::OJ O__O::. vad fint det blev! <3

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 3:43 pm
Tebasile LostWithin Sådär-ish  .::OJ O__O::. vad fint det blev! <3

Seriöst? Jag trodde du skulle hata den xD Måste avslöja att jag hatar dej lite för att du nästan alltid har asfina avi´s :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 3:23 am
LostWithin Sonozaki-Chan LostWithin LostWithin Jepp. Jag väntar med de svåra. Btw så måste du oxå spara din bas. Det är komplicerat, och kan jag inte bara posta vad jag har? Inte komplicerat alls. Du tar bara den länken du har, lägger till skin,eyes och hair och trýcker save. Då får du en ny länk som du kan posta här. Men visst du kan skriva det oxå :3 http://www.tektek.org/avatar/11904395
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 11:40 am
LostWithin Seriöst? Jag trodde du skulle hata den xD Måste avslöja att jag hatar dej lite för att du nästan alltid har asfina avi´s :'3 .::Aaw, inte hata mig! ;__;::. jag har sparat den på datorn tillsammans med ett par andra bra outfits, så jag ska ha din den du gjorde :3

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 1:54 pm
Tebasile LostWithin Seriöst? Jag trodde du skulle hata den xD Måste avslöja att jag hatar dej lite för att du nästan alltid har asfina avi´s :'3 .::Aaw, inte hata mig! ;__;::. jag har sparat den på datorn tillsammans med ett par andra bra outfits, så jag ska ha din den du gjorde :3

whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|