|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 8:38 am
Krimz0r Blixtra Men någon som har ALLA i Orginalstorlek kan väll adda mig då?! blixtra_sama@hotmail.com Mig med. Mjau_krim@hotmail.com rolleyes Du tycker ju inte att de rör sig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 8:57 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 9:32 am
Krimz0r Mikusagi Krimz0r Blixtra Men någon som har ALLA i Orginalstorlek kan väll adda mig då?! blixtra_sama@hotmail.com Mig med. Mjau_krim@hotmail.com rolleyes Du tycker ju inte att de rör sig.Vadd� tyckte, de gjorde inte! xd razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 12:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 12:45 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 7:28 am
Mikusagi Niddler Jag vill ha en smiley som sitter framf�r sin dator n�r en raket kommer och k�r in i smileyn s� den g�r i tv� bitar som flyger upp i luften och landar igen n�gon helt annanstans, typ Afrika (Han ska vara i Sverige fr�n b�rjan) Har du en s�n? O: Och sen kanske ett gr�nt lejon kommer och �ter upp smileyhalvorna, fast det kommer inte l�ngt f�r det blir �verfallet av en ilsken ninja som har blivit arbetsl�s p� grund av befolkningsexplosionen eller n�got s�nt, s� han tar smileyhalvorna till en italiensk maffiaboss som r�ker cigarrer, och s�ljer dem f�r gurka... ninja Gammal gurka, allts�. Arla �ger crying heart Befolkningsexplosionen? xd Du pratar som jag ju! Det heter expansion, Arla! rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 11:12 am
Dr_Ice> Har du en smiley på någon som bumpar upp en två år gammal tråd och blir lynchad av andra gillemedlemmar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 11:25 am
Niddler Dr_Ice> Har du en smiley på någon som bumpar upp en två år gammal tråd och blir lynchad av andra gillemedlemmar? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 12:22 pm
Mikusagi Niddler Dr_Ice> Har du en smiley på någon som bumpar upp en två år gammal tråd och blir lynchad av andra gillemedlemmar? gonk whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 12:26 pm
Zero-Egon jag vil ha din mamma som smilie jag tror inte min mamma skulle bli en bra smilie men din mamma kanske? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|