|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 4:05 am
Aaaarrgh, voi yhden kerran! Olenko jotenkin yksinkertainen vai ovatko kaikki muut vain alistuneet kohtaloonsa? En ainakaan löytänyt mitään vastaavaa valitusviestiä mistään e__O
No, tervehdys nyt kaikille. Ongelmani koskee gaia homes-toimintoa, jossa voit sisustaa itsellesi kodin. Okei, sain vihdoin sisustettua sellaisen, ja kulutin sitten 'hurjat' tienestini huonekaluihin, mutta kun menin taloon, äkkäsin...
..Että itseasiassa, et voikaan istua sohvalle? Etkä nojatuoliin. Etkä sen liiemmin saa jääkaapinovea auki. Lamput saat luvan mennä laittamaan sisustustoimintojen kautta päälle tai pois. Sinänsä kyllä pääset nojatuolien luokse, mutta posettaminen saa sinut polvistumaan sen eteen. "Polvistukaa suuren nojatuolin edessä! Har-har!"
.....VAI, olenko sittenkin jotenkin evo, eli lopullinen kysymys; Miten voit käyttää huonekaluja, ja istua sohvalle?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 4:13 am
ööööhhh... yks, juttu, niihin huonekaluihin ei voi istuu, aukausta, tai jopa heittää seinää cheese_whine mut muutenkin siihen ei voi laittaa mitään koodiakaan kun jos vaikka jokun palapala, laittais niin en oo mukana cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 5:56 am
Olen itsekin huomannut että Gaia Homes on itse asiassa täysin turha jos ei ole todella innostunut sisustamisesta. Ei niillä DVD-soittimilla tai stereoillakaan tee yhtikäs mitään, kaikki ihan turhaa huijausta! D<
Housing itemseissa on kuitenkin ainakin se hyvä puoli, että niitä tulee välillä Daily Chanceista ja palapeleistä ja että jotkut niistä on hintavia, joten niitä myymällähän sitä välillä tienaakin jotain. 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 9:11 am
Eli Gaialaisia pissataan sumeilematta simmuun xd Selvä pyy, känninen käki. Toivottavasti tuota systeemiä tullaan kehittämään tulevaisuudessa siten, että kotien tekemisesta on oikeasti jotakin hyötyäkin.
No, tulipa tämäkin sitten selvitettyä ja koettua, kiitoksia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 4:57 pm
no ohanse hauskaa kun mä tolla sudella aina pissaan jonkun ukkelin päälle whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 5:55 am
Aina kun saan uusia home kamoja, laitan ne heti myyntiin ja pelkään pahinta, ettei kukaan osta. Mulla on viime joulun event laatikot mun talossa, enkä saa niit pois sielt, enkä kyl jaksaiskaan, koska tää Vista ei anna mun ottaa <..< Enkä mä tykänny yhtään siitäkään, ettei niit huonekaluja voi käyttää millään. Jotku vaan tahtoo tyyliin 10k hintasen huoneen, koska ne kamat on hienoja, ja rahaa pitää käyttää ja paljon paljon äkkiä äkkiä. Ja tietty talon ja omien vaatteiden täytyy näyttää yht hyviltä. jos oot arvoltas about 5mill, niin eihän sul voi olla joku 1k talo? sehän on tosi uncool juttu. dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 7:02 am
sama juttu, mie en niin oikeen tykkää niistä mustista pöydistä, mut mitä järkee tuhlata rahaa kamoihin kun täällä on kyllä jotain muuta kuin jottain pöytiä rivissä... burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 3:36 am
Kas, tännehän on tullut pari vastausta lisää XD
GinYuki, millä tavoin Vista ei anna sinun toimia? Jos puhut talon kalustamisesta, itse huomasin, että lisäosien imuttelu ja sitten karvahattu-ie:n käyttäminen helpotti ongelmaani, normaalisti surffailen Operalla. Itseäni häiritsee Vistassa näyttöfonttien pehmennys-asetus,(/jokin muu ulkoasuasetus, joka liittyy tähän lasisuuteen) joka saa avataren pixelartin näyttämään blurratulta >__<
Ja minusta tuntuu, että talo on vain extraa, ja toimii mallina vain, jos satut viihtymään paljon Gaia Towneissa tai järjestät kekkereitä Gaiassa. Eivätköhän kaikki ensinnä näe nickin, sitten avan, ja sitten tutustu persoonaan, ennenkuin taloon - itse en totta puhuakseni edes tiedä, miten tunkisin muiden taloihin. x3
Ja jokerivaihtoehto, 'ou'! o7 voit olla sikarikas etkä edes osta taloa. Hähä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 10:43 am
Kaikesta Gaiassa viettämästäni huolimatta en ole edelleenkään sekaantunut tähän kotileikkiasiaan, onneksi. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|