Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Joululahjat 2007 Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Joululahjat...
  ...ovat tarpeettomia
  ...ovat joulun suola!
  ...on ihan kivojoa, mut ilmankin pärjää
  ...pitää kaikki antaa mulle, muut ei tarvii
  ...annan muille, mutta en tarvitse itse mitään
View Results

Zeggo

PostPosted: Tue Dec 25, 2007 3:52 am

Lemppareitani tämän vuoden lahjoista...
-poikkiksen maalaama Simon (animehahmo)
-pari piirustuslehtiötä
-pinkki viltti
-Kill me kiss me 2
-jättimäinen kaakaokuppi heart
Sain minä sheiverinkin, vanhaintansseja odotellessa ._.'

Yhteiseksi saatiin mm. Super Paper Mario ja Metroid Prime 3 Wiille.

Pikkuveljelle hankin Kiroilevan Siilin : D Oppisi edes kunnon kiroilua "******** da s**t":n sijaan.

Tuntuu lahjat aika vähiltä, mutta nyt on niihin tyytyminen.
PostPosted: Tue Dec 25, 2007 4:08 am

Paras lahja tältä vuodelta oli kyllä siskon tekemä saakelin iso lonkero pehmolelu. Sellanen yksittäinen purple lonkero. Jos sen laittaa pystyyn, niin osuu miuta nenään, eli joku 150cm ainakin. XD;

Muutenkin tuli kaikkea kivaa, kuten paistinpannu sen tilalle, minkä pilasin pari päivää sitten... :) Sam'n'max uudet episodet, aamutakki etten enää varastaisi poikaystäväni jaaa... sellaista.

Onisfi
Crew

Killedvictim3

PostPosted: Tue Dec 25, 2007 7:18 am

||I find it kind of funny, I find it kind of sad||

Whee. Joululahjat on kieltämättä kyllä kivoja. Mutta valitettavasti olen kauhean huono keksimään lahjoja niin läheisille ja vähän vähemmän läheisille ihmisille. Oikeasti, pääni lyö tyhjää, yritän sitten keksiä lahjaa siskolle tai jollekin kaverille. Yleensä kysynkin ihan suoraan, mitä ihmiset haluavat ja annan heille sitten sen. En kestä sitä jos lahja on sellainen, joka ei miellytä ollenkaan, se on kiusallista niin lahjoja antaessa kuin vastaanottaessakin. Tänä vuonna lahjojen antaminen meni melkeinpä päin honkia, hukkasin useiden ihmisten lahjat ne ajoissa ostettuani ja en meinannut MILLÄÄN keksiä lahjoja sitten muille. Yyh. >.>''

Mutta omiin lahjoihini olen tänä vuonna todella tyytyväinen. :3 <3 Tärkeimmät olivat tanssipeli In the Groove ja siihen kuuluva tanssimatto, jotka sain jo aika paljon ennen joulua ja uusi kännykkä, jonka sain aatonaattona. Tanssipeliä olin hinkunut Tsukiconista lähtien, ja lopulta äidilläni meni hermot "saankominäsentanssipelinhaluansenvoisinmuutentilatasenjoitsejookominullaonrahaakinHALUANSENNN"-hokemiseeni ja se oli pakko hakea postista. x3 Kännykkää en oikeastaan ollut hinkunut melkeinpä ollenkaan, kumma kyllä vanhan 3510n kanssa pärjäsin hyvin. Joskus ammoisina aikoina pikkuisena olin kateellinen muille, joilla oli hieno kännykkä, mutta nyt asia ei yhtäkkiä ollutkaan niin tärkeä. Mutta yli seitsemän vuotta kiltisti palveltuaan kännykkä alkoi mennä rikki [jökki niin pahasti ettei suostunut edes sammumaan], joten oli pakko hankkia uusi. Ja pakko myöntää, olihan se ihan hieno saada VÄRINÄYTTÖKÄNNYKKÄ, zomg. :'DD
Nuo olivat ne tärkeimmät ja ne saatuani en odottanut melkeinpä mitään, mutta sitten sainkin vielä Fullmetal Alchemist-vihon, japanilaisen kirjan ja lehden, origami-pakkauksen johon sisältyi kirja täynnä ohjeita ja asiaankuuluvaa paperia, pinnejä, sukkia [niitä ei KOSKAAN ole liikaa, etenkään minulla], Cute as Hell-huulirasvaa, mustan T-paidan valtavalla BASS-painatuksella, kalliita väritystusseja, piirustuslehtiön ja muita juttuja joita en nyt muista. x3
WHEEEE~

||The dreams in which I'm dying are the best I've ever had||
PostPosted: Sat Jan 05, 2008 2:39 pm

kukas se sano nindento DS et se on pikku ipanoille?? jos noin joku sanoo niin on tyhmä molo evil ku muuten sattuu kuonolle irl

bannnnnnned_234324324

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas